نوشته شده توسط : maryam
هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 در مرکز شهر مقدستور مشهد نوروز 95 و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.


هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران تور مشهد نوروز 95 یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران تور مشهد نوروز 95 آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.


هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 دارای اتاق های 1 تا 4 تخته می باشد و ظرفیت آن 250 نفر است. این هتل ده دقیقه با حرم فاصله دارد. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 رستوران با غذاهای متنوع ایرانی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها , زمین بازی برای کودکان و... می باشد.

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

 

 مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , هتل جواهری مشهد , هتل تهران مشهد , هتل خاتم مشهد , هتل خانه سبز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو تور مشهد نوروز 95 از شش واحد آپارتمان دو خوابه , دوازده واحد آپارتمان یک خوابه , 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره و در کل از 90 واحد تشکیل شده است. از امکانات این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره کرد , در این رستوران ها منوی نهار و شام متفاوت است. در منوی نهار آن چلو ماهی , چلو کوبیده , چلو جوجه , خورشت روز و... و در منوی شام آن مرغ سوخاری , رولت گوشت , خوراک ماهی , شنسیل مرغ و... موجود می باشد.

از امکاناتی که هتل مینو تور مشهد نوروز 95 را منحصر به فرد کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد : روم سرویس بیست و چهار ساعته , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و جکوزی , اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و...

این هتل 7 دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا تور مشهد نوروز 95 در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا تور مشهد نوروز 95 می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا تور مشهد نوروز 95 تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


 

 

هتل جنت مشهد

هتل جنت مشهد

هتل جنت تور مشهد نوروز 95 از نزدیک ترین هتل های سه ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. این هتل پیاده تنها پنج دقیقه با حرم فاصله دارد. هتل جم تور مشهد نوروز 95 رستورانی به ظرفیت سیصد نفر را دارا می باشد که با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیراییی از زائرین عزیز می باشد. رستوران این هتل دارای محیطی آرام و زیبا و دکوراسیونی مدرن است و با غذاهای ایرانی و میز دسرهای خوش مزه و انواع سالادها و... بهترین پذیرایی را از مسافران به عمل می آورد. از امکانات رفاهی هتل جم مشهد اینترنت در لابی , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده و... می باشد.


هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان تور مشهد نوروز 95 از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان تور مشهد نوروز 95 عبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

 

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل مینو مشهد,هتل تارا مشهد,هتل جنت مشهد,هتل جهان مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل چهار ستاره ایران تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و دنج می باشد. برای کودکان زیر پنج سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هتل ایران تور مشهد نوروز 95 دارای رستوران هایی با کیفیت خوب است که با غذاهای متنوع اماده پذیرایی از مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. این هتل دارای 164 اتاق و آپارتمان های دو خوابه می باشد. هتل ایران تور مشهد نوروز 95 تا حرم به اندازه پنج دقیقه پیاده روی فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و داخل هر اتاق , رستوران و... اشاره کرد.


هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

نزدیک ترین هتل چهار ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) هتل جواد تور مشهد نوروز 95 است. برای کودکان زیر سه سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هر واحد این هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران و... اشاره کرد.


هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله تور مشهد نوروز 95 در یکی از قدیمی ترین خیابان های تور مشهد نوروز 95 واقع شده که دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد. این هتل نیز به یک پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی تور مشهد نوروز 95 نزدیک می باشد. هتل لاله تور مشهد نوروز 95  101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق را دارا می باشد. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی , کافی شاپ , لابی , اینترنت و...

فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه با ماشین است.


هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


این هتل از 96 اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سالی که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد. هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 دارای دو پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل ایران مشهد,هتل جواد مشهد,هتل لاله مشهد,هتل هلیا مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , جدیدترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .

 


هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری استانبول که شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور لحظه آخری استانبول می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل سلطانیه استانبول,هتل هیلتون استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل سورملی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول و مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل رامادا پلازا استانبول 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل رامادا پلازا هتلی 5 ستاره در شهر استانبول و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول است.این هتل دارای 170 اتاق مجهز میباشد.از لحاظ موقعیت مکانی به صورتی است که با میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد و از فرودگاه بین المللی آتاتورک در حدود 13 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه مترو دقیقا روبروی هتل میباشد.و رستورانهای خوبی اطراف هتل میباشد.ضمن اینکه در طول مسیر مغازه هایی با قیمت مناسب موجود میباشد.

از خدمات هتل برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوان به بار و رستوران ، لابی ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، صندوق امانات ، کافه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات تورها ، فروشگاه در هتل ، تهویه مطبوع ، و گرمایش مجزا ، اینترنت پر سرعت ، حمام اختصاصی ، گاو صندوق ، سونای بخار ، سولاریوم ، ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی میباشد.همچنین استخر هتل بر روی بام موجود میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل رامادا پلازا استانبول,هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل بیز جواهر شیشلی استانبول,هتل هایتانیک پورت باقر کوی استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
پرواز با جایروکوپتر در کیش

 

مسافران تور لحظه آخری کیش پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور لحظه آخری کیش می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.

 


شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات در کیش,جاذبه های توریستی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

این هتل 4 ستاره مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش هتلی نوساز با امکانات رفاهی لازم است هتل نزدیک به بازار پردیس است.هتل دارای کافی شاپ در فضای باز و روم سرویس 24 ساعته است


هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

این هتل 4 ستاره در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع  واقع شده است و در سال هشتاد دو تاسیس گردید هتل  نزدیک به مراکز خرید است.هتل هلیا دارای امکاناتی برای مسافران تور لحظه آخری کیش از قبیل تلویزیون با ماهواره اینترنت داخل اتاقها،کافی نت،مینی بار،صندوق امانات،کافی شاپ و رستوران در فضای باز است.

 


هتل صدف کیش

 هتل صدف کیش

این هتل 4 ستاره که نمایی صدفی شکل دارد و در مینی به اندازه ی پانزده هزار متر مربع واقع شده است هتل به صورت استاندارد طراحی شده است دارای پنجاه پنج اتاق است و درسال هشتاد و یک تاسیس گردیده است.هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش امکانات ورزشی،تفریحی ، سه رستوران و سه کافی شاپ است رستورانهای چینی،دلفین و رستوران کوه نور نام این 3 رستوران است.امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری کیش هتل شامل اتاق بیلیارد،سالن کنفرانس،سالن زیبایی،اتاق بازی کودکان،ماساژور،سونا،گشت بازارها و مناطق تفریحی میباشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش , بهترین هتل های کیش , هتل هاب لوکس کیش , معرفی هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر تور لحظه آخری کیش به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران تور لحظه آخری کیش در این هتل بیشتر رعایت شده است.هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است.


هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش

این هتل پنج ستاره مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد.هتل دارای صد و چهل اتاق،ویلای لوکس،سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است ویلاهای این هتل بسیار لوکس و در میان باغهای سر سبز هستند قیمت ویلاهای این هتل از اتاقها و سوئیت ها بالاتر هستند هتل به راحتی به بازارها و مراکز خرید دسترسی دارد همچنین به مکانهای تفریحی و اداری نزدیک است


هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش

این هتل 4 ستاره که مناسب حال مسافران تور لحظه آخری کیش میباشد در مرکز جزیره کیش و در سمت غرب دریا واقع شده است هتل دارای مساحتی به اندازه بیست و هفت هزار متر مربع است و درفضایی سبز با ابنمای زیبا واقع شده است هتل دارای دویست و دو اتاق است که به شکل اتاق های ویلای در دو فاز هستند هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش امکاناتی از قبیل رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی،خشکشویی،کافی نت،کافی شاپ و تلویزیون است.از هتل به راحتی به مراکز خرید از قبیل بازارهای پانیذ،ونوس،مریم،مروارید،زیتون،هایپر مارکت و اسکله تفریحی و بولینگ مریم دسترسی دارد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()