نوشته شده توسط : maryam
 

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای بسیار دیدنی است که اشیاء عتیقه بسیاری در موزه باستان شناسی استانبول جمع اوری و نگهداری می شود. در سال 1891 موزه باستان شناسی استانبول برای بازدید مسافران تور استانبول افتتاح شد و از سه ساختمان مستقل تشکیل شده است که شامل موزه شرق باستان می شود. موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است. هزینه بلیت بخش ورودی موزه حدودا هشت دلار می باشد و بیشتر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول و در مجاور آب ساخته شده است. پل بسفر در این منطقه وجود دارد، و از مناطق شهری معروف استانبول محسوب می شود. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر برای گردشگران تور استانبول معانی متفاوتی را در ذهن ایجاد می کند و  تداعی کننده ارتباط گرم و معنوی میان سمت آسیایی و اروپایی شهر استانبول است . مسجد ارتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری و دیدنی خوب استانبول می باشد. رفت و آمد به این مسجد زیبا بسار آسان می باشد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. به راحتی از میدان تقسیم با اتوبوس می توانید به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. چشم انداز تنگه بسفر با ساختمان مسجد ارتاکوی استانبول بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 

منبع : جاذبه های گردشگری استانبول

 

 

 

 

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین شهر استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.



 

 

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.

 

 

 

 

 

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا استانبول که معنی آن کلیسای معرفت الهی است ، از دیدنی های زیبای استانبول و با معماری خیلی جالب بیزانس می باشد. ارتفاع و بلندی گنبد بزرگ مسجد ۵۶ متر است و به گونه ای طراحی شده که نماد و سنبل بهشت محسوب می شود و به انگار در فضا معلق است. آثار هنری زیبای مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه به سپرهای دایره ای شکل عثمانی که روی این سپر ها آیه های قرآنی نوشته شده و موزاییک های بیزانسی می باشد. بعدادر چهار طرف مسجد چار مناره اضافه و ساخته شد و با فتح استانبول به وسیله سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا به مسجد تبدیل شد. البته قبل از تبدیل شدن به کلیسا از معبدهای رومی بود. در سال  1935 این مسجد ایا صوفیه استانبول به موزه تبدیل شد.  امپراطور تصمیم داشت از کلیسا زیباترین و بزرگ ترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد. دو معمار و ده هزار کارگر و  و با حجمی از طلا شروع به کار کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح شد. کلیسا بعد از فتح استانبول بوسیله عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی اضافه شد .  در سال 1935  آتاتورک تصمیم گرفت به موزه ای فرهنگی تبدیل نماید. ارتفاع و بلندی گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر می باشد و در کل 107 ستون در قسمت داخلی ساختمان مسجد ایجاد شد .

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه


مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار آراستا استانبول

 

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول نزدیک موزه موزائیک و پشت مسجد آبی می باشد این بازار از جمله بازارهای خوب استانبول محسوب می شود و در بخش قدیمی شهر زیبای استانبول قرار گرفته است . در قرن هفدهم میلادی و در دوره حکومت عثمانی بازار آراستا استانبول ساخته شده است . این بازار از ابتدا برای نگهداری و مراقبت از اسب بوده است . بازار آراستا استانبول مرکز خریدی ارزان در ترکیه می باشد. این بازار قدیمی صنایع دستی مختلفی دارد . بازار آراستا استانبول تقریبا چهل باب مغازه در مجاور خیابان دارد. در این محل دست فروشان نیز وجود دارد و صنایع سنتی و دستی را برای مسافران تور استانبول برای ارائه گذاشته اند.

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

 منبع : مراکز خرید استانبول

 

 

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول در منطقه نشان تاشی و نزدیک به محدوده منطقه تکسیم قرار گرفته است . منطقه نشان تاشی استانبول از بافت شهری قدیمی و تاریخی می باشد . برای اقامت از جمله منطقه های گران و لوکس استانبول می باشد و  بوتیک های مارک و با قیمت بالا و معروف مانند:  لویی ویتان ، گوچی ،  شانل و دیگر مارکهای معروف در منطقه نشان تاشیاستانبول شعبه برای فروش دارند. این منطقه رستوران و کافه زیاد دارد که می توانید بعد از خرید در مرکز خرید نشان تاشی استانبولاز این رستورانهای و کافه ها استفاده کنید و استراحت نمایید.

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

 

منبع : مراکز خرید استانبول

 

 

 

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول در سال 2005 در پانزدهم اکتبر تاسیس شده مرکز خرید جواهر استانبول با مدیریت هلدینگ جواهر بنا شد و سهام آن با مالکان کویتی به یک شرکت انگلیسی واگذار شد ،مرکز خرید جواهر استانبول بوسیله شرکت معماری و طراحی امریکایی مینورو انجام شده است.مرکز خرید جواهر استانبول در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است، از جمله بزرگترین مرکز خرید در اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ در دنیا می باشد و در میان گردشگران و مسافران تور استانبول جذابیت ویژه ای دارد. تقریبا در مرکز خرید جواهر استانبول می توانید بیشتر مایحتاج خود را خریداری نمایید. در این مرکز خرید اکثر مارهای مشهور بین المللی مانند : آدیداس , ماسیمو دوتی , لیوایز , اسپریت , بنتون و... وجود دارند و با مترو استانبول که از مرکز شهر استانبول آغاز می شود می توانید استفاده نمایید و در ایستگاه دوم پیاده شوید که خروجی مترو در زیر زمین مرکز خرید جواهر استانبول می باشد و به راحتی در دسترس است. مرکز خرید جواهر استانبول دارای معماری شیک و جذاب و راهروهای دیدنی , سیستم روشنایی عالی و تهویه هوای پیشرفته , بالا بودن امنیت و نظافت گردشگران و مسافران تور استانبول جذب این مرکز خرید شده اند. بزرگی مرکز خرید جواهر استانبول به اندازه ای است که دارای شهر بازی سر پوشیده و مدرن می باشد, طبقه ای مخصوص غذاهای متنوع و خوشمزه از نقاط مختلف دنیا , نمایش فیلم های روز دنیا می باشد که مقام اول را به لحاظ مساحت و داشتن تفریحات در ترکیه را به خود اختصاص داده است.

مرکز خرید جواهر استانبول

منبع : مراکز خرید استانبول

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول در سال 2007 برنده بهترین جایزه شد. از نمای بیرونی و داخلی رستوران چانگا استانبول اکثر اوقات بر روی مجلات استفاده می شود . این رستوران زیبا در نزدیکی میدان تقسیم در مجتمع هنرهای معاصر 1903 قرار گرفته است که با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و ترکیبی در فضایی دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد . رستوران چانگا استانبول در محیطی زیبا با طراحی و دکوراسیون بسیار دیدنی آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان تور استانبول می باشد. این رستوران بسیار مناسب برای استراحت و آرامش می باشد.

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول

 

 

رستوران میلکا استانبول

رستوران میلکا استانبول در سال 2005 افتتاح شد و در طبقه آخر مارمارا پرا می باشد . این رستوران زیبا مکانی برای کسب آرامش و استراحت می باشد چرا که با چشم اندازی زیبا و دکوراسیونی جالب محیط مناسبی را برای مسافران و میهمانان تور استانبول خود مهیا کرده است . غذاهای رستوران میلکا استانبول متنوع و لذیذ می باشد و ترکیبی از سبک غذای ترکی و اسکاندیناوی به وسیله آشپزان ماهر این رستوران برای مسافران و گردشگران تور استانبول تدارک دیده شده است. رستوران ملیکا استانبول محیطی مناسب برای خانواده ها می باشد که با آرامش می توانند غذای مورد علاقه خود را میل کنند.

رستوران میلکا استانبول

رستوران سان ست گریل استانبول

رستوران سان ست گریل استانبول رستورانی است که در مجاور رستوران اولوس در روی تپه ای قرار گرفته است. در رستوران سان ست گریل استانبول از غذاهای گریل شده ، انواع غذاهای ترکی ، غذاهای بین المللی و همچنین غذاهای ژاپنی سرو می شود و می توانید از تنوع غذایی در این رستوران لذت ببرید. رستوران سان ست گریل استانبول دارای چشم اندازی زیبا و با لیست غذای متنوع  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. رستوران سان ست گریل استانبول در نوع خود کم نظیر است و غذاهای خود را با پختی عالی برای میهمانان خود تدارک می بیند.

رستوران سان ست گریل استانبول

 

رستوران سان ست گریل استانبول

رستوران سان ست گریل استانبول

 

رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول از شعبه های خوب و ویژه زوما می باشد که در استانبول شعبه دارد.رستوران زوما استانبول در هنگ گنگ و لندن هم شعبه دارد و بسیار معروف است. رستروان زوما استانبول در بارانداز یک ساختمان دو طبقه واقع شده است. رستوران زوما استانبول با منظره ای دیدنی از تنگه زیبای بسفر می باشد که مسافران تور استانبول می توانند در رستوران زوما استانبول استراحت نمایند و از غذاهای لذیذ و متنوع رستوران لذت ببرند.

رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی

مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی
مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی با معماری سنتی با رستوران های سرباز در مجاور دریاچه در جمیرای ساحلی واقع شده است. مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی اندکی شبیه بازارهای سنتی قدیمی ایران می باشد . مغازه ها همه در فضای دالان که از سنگ فرش های سنتی عربی پوشیده شده است می باشد. مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی محلی برای عرضه صنایع دستی و هنر های دست ساز می باشد . کالاها اکثرا سنتی می باشد از بدلیجات و سنگ های قیمتی و با ارزش تزیینی تا تابلوهای کار دست و لباس های حریر عربی  و فرش و گلیم و همه نوع کالای کم یاب در مرکز خرید مدینه الجمیرا دبی وجود دارد.در همه مرکز خرید مدینه الجمیرا دبیعودهای عربی و بوی عطرها در هوای مرکز خرید پیچیده شده است و طراحی معماری این بنا به شکل عربی است . در سفر تور دبی خود می توانید سقف آن را که همه از طاق های چوبی و چراغ سنتی دستی چوبی می باشد دیدن نمایید.در محوطه حیاط بازار از کافی شاپ ها و معروفترین رستوران ها و آب نمای دریاچه و ساختمان برج العرب و عبور قایق های زیبای تفریحی منظره دیدنی را بوجود آورده است.

 

منبع : مراکز خرید دبی

 

 

بازار طلا دبی

بازار طلا دبی

 

یک گشت کوتاه و نگاهی گذرا به بازار طلای دبی که در منطقه ی دیره واقع شده است این حقیقت را آشکار می سازد که چرا دبیعنوان شهر طلا را به خود گرفته است. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید, ارزش یک بار دیدن را دارد. فروشگا های این بازار با داشتن جواهراتی به ارزش 18, 21 , 22 , 24 قیرات , ثروت فراوان این بخش از دنیا را به تصویر می کشد.آنچه قابل توجه است خلوص طلاها و تنوع بسیار زیاد آن ها می باشد. طلاهای موجود در این بازار در طیف های رنگی مختلفی چون: سفید , صورتی , زرد و حتی بنفش در معرض تماشا قرار می گیرند. در این بازارها طلا از ارزانترین اقلام ها به شمار می رود که معمولا بر اساس وزن آن قیمت گذاری می شود. البته دست ساز و یا کارخانه ای بودن طلا بر  قیمت آن تاثیر می گذارد.

بازار ادویه دبی 

بازار ادویه دبی


بازار ادویه یک فروشگاه قدیمی در دبی است که گاهی آن را بازار قدیمی هم می نامند. بازار ادویه دبی کنار بازار طلا یعنی در منطقه ی دیره دبی واقع شده است.کسانی که به سفر و همچنین غذاهای لذیذ علاقه مند هستند هرگز نباید به راحتی از دیدن بازار ادویه ی دبی بگذرند. به محض اینکه وارد این بازار می شوید , عطر ادویه جات محلی عربی را احساس می کنید. در این مکان می توانید ادویه ها و چاشنی هایی چون: میخک , دارچین , هل را خریداری کنید. هم چنین در این بازار می توانید میوه های خشک شده و بخورهای خوش بویی را بیابید. ادویه جات این بازار از تمام دنیا و منطقه ی خاورمیانه و با کیفیت بالا و قیمت مناسب نیز جمع آوری شده است.

 

 

مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی با مساحت 92000MM در 3 طبقه ساخته شده است و شامل بیشتر از 91 فروشگاه میباشد . طبقه ی 1 و 2 این فروشگاه پر است از فروشگاههای متعدد و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف جهان میباشد . انواع لوازم دکوراسیون ، لباس و لوازم الکترونیکی را به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه می کند . مرکز خرید برجمان دبی همچنین دارای رستوران بزرگ و فست فود و همچنین مرکز نگهداری کودکان میباشد . این مرکز خرید در حال گسترش میباشد و تا 4 برابر بزرگتر خواهد شد. این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خیابان مرکز تجاری و خیابان خالد بن ولید قرار دارد همچنین ساعت کاری این فروشگاه 10صبح تا 10 شب و جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

مرکز خرید برجمان دبی

 

مرکز خرید برجمان دبی

 

منبع : مراکز خرید دبی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک خور دبی

پارک خور دبی

پارک خور دبی از مکانهای دیدنی دبی می باشد. پارک خور دبی میان دو پل القرهود و المکتوم  در منطقه بردبی واقع شده است. در پارک خور دبی شهر بچه ها نیز وجود دارد. سرزمین عجایب نیز در نزدیکی این پارک خور دبی می باشد. در پارک خور دبی مکانهای مختلف برای تفریح وجود دارد از جمله اسکله ماهیگیری , مسیرهای مخصوص پیاده روی , قسمتهایی برای بازی کودکان , رستورانها و مکانهایی برای فروش نوشیدنی و غذا وجود دارد. در پارک خور دبی آمفی تئاتر بزرگی وجود دارد که بسیار مناسب برای برگزاری و اجرای کنسرت ها و همایش ها می باشد.  در مجاور ورودی شماره یک پارک خور دبی شهرکودک و موزه ویژه کودکان وجود دارد. می توانید در ورودی شماره دو موتورسیکلت چهارچرخ اجاره کنید و با قیمت 20 درهم برای یک ساعت تفریح نمایید. در پارک خور دبی دوچرخه سواری ممنوع است اما اسکیت سواری مانعی ندارد. مسافرین تور دبی از پارک خور دبی بازدید می کنند و از جاذبه های دیدنی و تفریحی دبی برای گردشگران و مسافران تور دبی محسوب می شود.

پارک خور دبی

پارک خور دبی

منبع : دیدنی های دبی

 

 

 

پالم جمیرا دبی از جاذبه های دیدنی دبی می باشد. جزیره های پالم‌ دبی از جزیره های مصنوعی در شهر دبی می باشد. جزیره های ایجاد شده در دبی از پروژه‌های بزرگ ایجاد زمین در دنیا محسوب می شود که این جزیره ها بوسیله املاک نخل ساخته شده. جزیره پالم جمیرا دبی جزیره پالم‌ جبل‌ علی و پالم دیره‌ نیز نامیده می شوند. این جزیره ها با هدف بالا بردن میزان گردشگری و جهانگردی در دبی بوسیله شیخ محمد بین راشد آل مکتوم ایجاد شد. پالم جمیرا دبی به صورت درخت نخل ایجاد شده است و از تنه درخت و تاج با هفده شاخه و جزیره ای به شکل هلالی و موج شکن یازده کیلومتری می باشد. جزیره پالم جمیرا دبی پنج کیلومتر در پنج کیلومتر می باشد و مساحتش بیشتر از هشتصد زمین فوتبال می باشد. قسمت تاج نخل با پلی به طول 300 متر به بخش اصلی وصل می شود و بخش هلالی شکل از زیر دریا با تونلی متصل می شود. جزیره پالم جمیرا دبی  عنوان هشتمین عجایب در جهان شناخته شده است.

 

 

منبع : دیدنی های دبی

 

خانه شیخ سعید دبی

 خانه شیخ سعید دبی از جاذبه دیدنی دبی می باشد که محل اقامتگاه اصلی شیخ سعید آل مکتوم دبی است، در زمان ساخت این عمارت از معماری خانه‌های قدیمی ایران در منطقه جنوب و کویر ایران استفاده شده . برای ساختن این خانه از آهک و ساروج استفاده شده است .خانه شیخ سعید دبی یک حیاط بزرگ با پنج قسمت مستقل برای افراد مختلف خانواده است که هر قسمت آن یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اتاق دارد . بادگیرها ، درب‌ها و پنجره‌های حک کاری شده، نورگیر‌های چوبی ، همه طرحی از خانه های قدیمی دبی است. قدمت خانه شیخ سعید دبی مربوط به سال 1896 است و کلکسیون بی نظیری از سکه‌، عکسهای تاریخی، تمبر و سندهای تاریخی دبی در این خانه قدیمی به نمایش گذاشته شده است . علاقه مندان و مسافران تور دبی می توانند از این خانه زیبا و قدیمی دیدن نمایند.

خانه شیخ سعید دبی

 

منبع : دیدنی های دبی

 

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی آسمان خراشی که در امارات متحده عربی در شهر زیبای دبی ساخته شده است. برج خلیفه دبی با ارتفاع 828 متر و 160 طبقه می باشد که گفته شده با وجود آنتن برج ارتفاع برج خلیفه دبی بیشتر هم می شود . برج خلیفه دبی در 10 ژانویه 2010 افتتاح شد. هم اکنون به عنوان بلندترین سازه و برج در جهان نام گرفته است. این برج زیبا در خیابان شیخ زاید دبی می باشد و دارای بخش های مختلف تفریحی و اداری و تجاری و هتل نیز طراحی شده است . برج خلیفه دبی تا روز افتتاح هفت رکورد برای خود داشت. بلندترین برج در جهان , بلندترین برج که بدون هیچ کابل یا وسیله دیگری ایستاده است , بیشترین تعداد طبقات , بزرگترین بالکن , بیشترین مساحت در طبقات , آسانسوری که بیشترین مسافت را طی می کند و بلند ترین آسانسور باربری در جهان را دارد.

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی

منبع : دیدنی های دبی

 

 

مسجد جمیرا دبی

مسجد جمیرا دبی از جاذبه های دیدنی و گردشگری امارات متحده عربی شهر زیبای دبی می باشد . مسجد جمیرا دبی از جمله مساجد معروف و زیبای دبی است . مسجد جمیرا دبی دارای گنبدی زیبا به ارتفاع ۱۶ متر و دو مناره با طول تقریبا چهل متر و یک منبر خیلی زیبا و لوکس که از نشانه های معماری جدید است دارد . تصویر مسجد جمیرا دبی بر روی اسکناس پانصد درهمی به شکل سمبلی چاپ شده است. در نماسازی این مسجد جمیرا دبی از سنگهای از جنس بسیار عالیه به رنگ کرم مایل به صورتی استفاده شده . مسجد جمیرا دبی به هنگام غروب خورشید و شب با نورپردازی فوق العاده برای مسافران و گردشگران تور دبی بسیار جذاب و دیدنی است

مسجد جمیرا دبی

مسجد جمیرا دبی

 

منبع : دیدنی های دبی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش ابتدای جاده دنیا قرار گرفته است و در بخش جنوب شرقی جزیره دیدنی کیش به وسعت 20000 هزار متر مربع قرار گرفته است . هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب خیلی مرتب و تمییز دارد. هتل شباویز کیش مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و رستوران هتل شباویز کیش با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. هتل شباویز کیش به مراکز خرید و سواحل زیبای کیش نزدیک می باشد و به آسانی می توانید به این مناطق دسترسی داشته باشید.

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش هتلی مرتب و با اقامتی در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است که موجب شده دسترسی برای مسافران و گردشگران تور کیش به بازار عربهای کیش بسیار آسان شود. هتل خاتم کیش با 28 اتاق و 78 تخت و هتل خاتم کیش فضایی بسیار مناسب برای رفاه میهمانان و مسافران عزیز مهیا شده است. هتل خاتم کیش خاص خانواده های سپاه است و در هتل خاتم کیش می توانند اقامت کنند و خاطره بسیار خوشی را تجربه نمایند.

آدرس هتل خاتم کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

 منبع : هتلهای کیش



 

 

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش در نزدیک بازار ونوس کیش است هتل ونوس کیش هتلی لوکس و تازه ساز است که خرید و بازدید از بازار ونوس کیش را برای گردشگران و مسافران تور کیش را آسان نموده است.  هتل ونوس کیش دارای خشکشویی و بیلیارد , صندوق امانات ,  رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ و آماده برگزاری از میهمانی ها و جشن های و مسافران و میهمانان تور کیش است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

 

 

 

 

هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در مرتفع ترین و بلندترین منطقه تفریحی جزیره زیبای کیش واقع شده است و به دریای خلیج همیشه فارس نزدیک می باشد . هتل سیمرغ کیش دارای محیطی سر سبز و با گل وگیاه و درختان نخل است. محیط بسیار مناسبی برای اقامت خانوادگی مسافران تور کیش است.  هتل سیمرغ کیش بسیار زیبا چیدمان و طراحی شده است و آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد . هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد .هتل سیمرغ کیش خدماتی را برای رفاه میهمانان و مسافران مهیا کرده است که لحظات خاطره انگیزی را می توانید تجربه نمایید.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش در منطقه جنوب غربی جزیره کیش از روستای قدیمی كیش،روستای باغو کیش واقع شده است هم اکنون این روستا ساکنان دیگری به غیر از چند خانواده که دامداری می کنند ندارد. این بخش در میان بومیان به حاصلخیزی معروف می باشد. در روستای باغو کیش بیشه انبوهی از انواع درختان بومی وجود دارد كه درمیان این درختان ، درختان كهنسال و قدیمی لور زیبایی خاصی دارد. بهره‌برداری از طبیعت زیبای روستای باغو کیش و بالا بردن توسعه فضای سبز و امكانات تفریحی در جزیره کیش كه از خاك و زمینی مستعد برخوردار است با وسعت 60 هكتار در این منطقه احداث شده است.

منبع : دیدنی های کیش


 

 

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش از جنس مرجان است و در زیر نور خورشید درخشش نقره ای دارد. دریای جزیره کیش بسیار شفاف و آبی روشن است که موجب شده کف دریا از روی سطح آب دریا دیده شود. کارشناسان محیط زیست به علت وجود مرجان ها در نزدیکی جزیره کیش می دانند و اعتقاد دارند مرجان های زیبا به صورت طبیعی موجب زیبایی و شفافیت و تصفیه آب ساحل جزیره کیش می شوند. جزیره کیش نسبت به وسعت خود از وسیع ترین ساحل ها است و کمتر ساحلی در دنیا وجود دارد که به وسعت ساحل جزیره کیش قابل استفاده باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با آرامش در ساحل جزیره کیش استراحت نمایند. گردشگران و مسافرانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در ساحل جنوبی و غربی جزیره کیش به صید و تفریح مورد علاقه شان می توانند بپردازند .  از جذابترین ساحل های دیدنی و زیبای دنیا ساحل جزیره کیش است .

منبع : دیدنی های کیش


 

 

جاده دنیا کمربندی کیش

در کنار سواحل آبی نیلگون جزیره زیبای کیش جاده دنیا کمربندی کیش ساخته شده است. از زیباترین نقاط جزیره زیبای کیش سواحل کیش است که به شکل طبیعی می باشد و به دلیل تمییز بودن سواحل آبهای جزیره کیش مانند آکواریوم شفاف می باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند عمق چند متری دریا را ببیند. تمام سواحل را وقتی که از جاده دنیا کیش عبور می کنید می توانید ببینید. جاده دنیا کمربندی کیش در شب همانند کمربند نگین دار جزیره زیبای کیش را احاطه کرده دیده می شود و تمام جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش که در زمان شب پرواز دارند بسیار دیدنی است.

 

 

 

 

 

بوستان آهوان کیش

در جزیره زیبای کیش بوستان آهوان کیش محیطی زیبا و لذت بخشی است که گردشگران و مسافران تور کیش از این بوستان دیدن می کنند . بوستان آهوان کیش با دو هکتار وسعت با فضای سبز و زیبا می باشد و به غیر از آهوان حیوانات دیگری نیز نگهداری می شود. بوستان آهوان کیش به جز آهوها بقیه حیوانات در قفس مراقبت و نگهداری می شوند. آهوهایی کوچک و بزرگ در همه جای جزیره به طور آزاد حرکت می کنند و با بچه ها هم بازی می کنند. حیوانات در جزیره موجب آرامش روحی فوق العاده ای شده که میهمانان و مسافران تور کیش همه از علاقه مندان این بوستان می باشند. بوستان آهوان کیش در پایان خیابان هفدهم شهریور واقع شده است .

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد. این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش از این بازار استقبال می کنند.

 

 

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

 از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش بازار ونوس کیش می باشد. بازار ونوس کیش از بازارهای کیش و از جاذبه های کیش می باشد و در طول سال گردشگران و مسافران زیادی به جزیره کیش جذب می شوند . این ویژگی بازار موجب شده که گردشگران و مسافران از این بازار دیدن نمایند. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده است که بیشتر فروشگاههای بازار در طبقه اول قرار دارد و در طبقه دوم بازار ونوس کیش بیشتر دفاتر اداری و خدماتی .... به فعالیت مشغول هستند . بازار ونوس کیش بازاریست که اکثر عرضه کنندگان  پوشاک و البسه زنانه و در بازار فروش محصولات و لوازم خانگی کمتر فروش می رسد . بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم و در خیابان سنایی واقع شده است و تقریبا پانزده سال است که فعالیتش را شروع کرده است.

 

 

 

بازار مرجان کیش

 بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌های شباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد . معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینه لوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است . بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

 

 

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار بین المللى پانیذ کیش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعیت جغرافیائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هایپر مارکت و از سمت غرب پردیس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد


امامزادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد در مجاور دره بند زیبای گلستان و در پنج km غربی شهر مقدس مشهد در اول روستای گلستان بنایی که به تازگی ساخته شده و با نمای جدید و با  کاشی های معرق قرار طراحی شده است وجود دارد که این بنا آستان مبارکه امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد از فرزندان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام می باشد. زائرین اصلی این آستان مقدس از کشور های مسلمان عربی و نوار حاشیه ای خلیج فارس است. مسافران تور مشهد می توانند در سفر خود به مشهد مقدس از این آستانه مقدس نیز بازدید نمایند.

منبع : مکانهای زیارتی مشهد


 

 

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

به دستور شیخ بهایی در زمان شاه عباس صفوی آرامگاه خواجه ربیع مشهد ساخته شد. خواجه ربیع از یاران امام علی (ع) و از اصحاب پیامبر می باشد. با روایاتی که وجود دارد امام رضا (ع) زمانی که به سمت خراسان حرکت می کردند آرامگاه خواجه ربیع را زیارت نمودند. آرامگاه خواجه ربیع مشهد در پایان خیابان ربیع قرار گرفته در شمال غربی مشهد داخل باغ زیبا و بزرگ و کنار کشف رود قرار گرفته است که این ویژگی ها موجب زیباتر شدن محیط این آرامگاه گردیده. آرامگاه خواجه ربیع مشهد از یک گنبد به ارتفاع 18 متر که با کاشی های فیروزه ای تزئین شده و 4 ایوان و ظاهری 8 ضلعی تشکیل شده است. فضای داخلی آرامگاه خواجه ربیع مشهد با نقش های طلایی رنگ طراحی و تزئین شده که زیبایی این آرامگاه را چند برابر کرده است و گردشگران و مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن و می کنند.

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

مسافرین تور مشهد که به زیارت سایر زیارتگاههای مشهد علاقه مند هستند سر بزنند آرامگاه ابوحبیب هرثمه بن اعین معروف  به خواجه مراد از اصحاب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ۱۲ km شرق شهر مشهد از سمت راست جاده فریمان در دامنه کوه قرار گرفته است . با توجه به کتابهای معتبر شیعه مانند تحفه المجالس، سفینه البحار ،معاجن الائمه (باب هشتم)،  تحفه الاحباب،  نور الابصار و… این چنین درک شده است ، هرثمه بن اعین از اخلاص و محبت کامل شایسته‌ای به امام هشتم(ع) داشته اند و آرامگاه ایشان از مکان های زیارتی مشهد می باشد .بنای قبلی آرامگاه دارای گنبد خانه‌ای به طول و عرض 30×4×4 متر با گلدسته‌هایی با ارتفاع کم تزئین شده و دارای کاشی‌کاری و ایوان بوده است که در تغییرات امروزی ساختمانی جدید جای آن می باشد و امکاناتی مانند: اتا‌ق‌های زائرسرا و اقامت ،فضای اداری،  رستوران،  پارکینگ و بازارچه برای زائرین و اطرافیان آرامگاه تدارک دیده شده است.

 

 

 

امامزاده یحیی مشهد

امامزاده یحیی مشهد

روستا میامی در فاصله ۵۰ km در جاده سرخس به مشهد است . این روستا در دامنه کوهی قرار گرفته است. مقبره امامزاده یحیی در یک km روستای میامی مشهد و در دامنه کوه می باشد. امامزاده یحیی از فرزندان زید، و نوه امام زین العابدین (ع) می باشد . مادرش دختر ابی هاشم عبداله بن محمد حنیفه است. وی در سال ۱۰۷ ه. ق به دنیا امد. یحیی برای ادامه مبارزات خود علیه بی امیه چون از نظر جانی امنیت نداشت از نینوا «کربلا » به مدائن و از آن جا به شهر خراسان هجرت نمود. و در آخر در شهر جوزجان از توابع خراسان قدیم (در افغانستان اکنون ) درسال ۱۲۵ ه. ق در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسیدند. بنای ساختمان مربوط به قرن دهم ه.ق می باشد.

 

 

 

 

 حرم مطهر امام رضا علیه السلام

حرم مطهر امام رضا علیه السلام با گسترش و افزایش مساحت آرامگاه امام هشتم شیعیان ساخته شده است. امام بزرگوار در سال هشتصد و هفده هجری به شهادت رسیدند. اسم این منطقه سناباد بود و در قرن دهم به نام مشهد تغییر نام گرفت و مقدس ترین شهر مذهبی در کشور ایران شد. ساخت حرم امام رضا متعلق به قبل از دوره سلجوقی می باشد.
حرم مطهر امام رضا علیه السلام ساختمانی چهار گوشه است كه در هر گوشه آن صفه‌ای به اندازه 3 متر دارد كه از این صفحه محل ورود و خروج و رفت و آمد به حرم مطهر است. ساختمان اصلی حرم، به بقعه هارون الرشید مربوط است و مرقد مطهر امام رضا علیه السلام در وسط حرم قرار نگرفته بود و طواف بر ضریح سخت و مشکل بود بدون آن كه آسیبی به استواری گنبد وارد شود در سال 1343 ه.ش با ساختن یك طاق بزرگ و دو پایه ، دیوار بین مسجد و حرم را برداشتند. ارتفاع طاق حرم بیست سانتی‌متر و با سنگ مرمر است و بالای آن تا ارتفاع دو متری با كاشی‌ نفیس از دوره سلجوقی است كه بر بیشتر آنها آیات و احادیث بر بعضی دیگر، نقشهای اسلیمی کار شده و برجسته دیده می شود. بر بالای كاشی‌ها، كتیبه‌ای به شکل برجسته بر روی كاشی‌های چینی دارای آیه هایی از سوره فتح به تاریخ 760 هـ.ق نصب گردیده است. بر بالای این كتیبه، كتیبه ای از جنس مرمر به عرض 32 سانتی‌ متر می باشد كه بر آن قصیده‌ای از دبیرالملك فراهانی به خط نستعلیق نوشته شده است. از این كتیبه تا انتهای دیوارها، به سال 1275 هجری قمری آیینه كاری شده می باشد . در انتهای 4 دیوار حرم كه زیر طاق گنبد قرار گرفته است، سوره جمعه به خط ثلث علیرضا عباسی وجود دارد. در قسمت بالای دیوارها‌، با ساختن گوشواره‌ها ، طرح مربع به هشت ضلعی و گنبد داخلی بر روی آن ساخته شد. همه سطحهای زیر گنبد،‌ با آیینه كاری بسیار هنرمندانه‌ به شیوه مقرنس پوشیده شده است . گنبد بیرون حرم بر روی ساقه‌ به قطر 44/13 متر بنا شده است و بلندی ارتفاع آن از كف بام در حدود 31 متر است. كتیبه خیلی زیبا و بزرگ گنبد به خط ثلث علیرضا عباسی در چهار ترنج، به عربی نوشته شده است.
صحن عتیق كه در قسمت شمالی حرم قرار گرفته است،‌‌ ‌در زمان سلطان حسین بایقرا ساخته شده است و در دوران شاه عباس اول افزایش یافته است. . در اطراف صحن، تعدادی حجره در 2 طبقه و چهار ایوان در چهار جهت اصلی ساخته شده است . ایوان طلا یا ایوان جنوبی، از زمان امیرعلی شیرنوایی در قرن 9 هجری است و به دلیل اینکه روی ایوان را نادرشاه طلاكاری انجام داده است، به ایوان نادری مشهور شده و در زمان شاه طهماسب صفوی تزئین و طراحی شده است. ایوان دارای چهار در طلایی است كه به توحید خانه، كفشداری بزرگ،  راهروی سقاخانه قدیم و از منطقه به دارالسیاده و محلی كه در قدیم قرآن خانه بود ، گشوده می شد. در بخش جنوبی ایوان، طاقی شبیه محراب بود كه بر خشت‌های طلا کاری شده قصیده‌ای از «ندیم» به زبان پارسی به خط نستعلیق محمد علی بن سلیمان رضوی حک شده است كه نشانگر طلاكاری و بازسازی ایوان به فرمان نادرشاه است.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای زیارتی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در زمان قدیم بخشی از محله های بزرگ محسوب می شد و از محله های اعیانی بخش چهار باغ به شمار می آمد.  شهر مقدس مشهد با بهتر شدن وضع اقتصادیش باعث شده تا منازل این منطقه نیز به مراکز تجاری و خرید تبدیل شود .بازار جنت مشهد در حال حاضر از مهمترین مراکز خرید پوشاک در شهر مشهد می باشد . بازار جنت مشهد به هتل ها و مرکزهای اقامتی بسیار نزدیک می باشد . هتل های زیتون , آسیا , جم , پردیس مشهد از هتل هایی است که به بازار جنت مشهد نزدیک هستند. در این بازار مسافران عزیز تور مشهد می توانند پوشاک شیک و مجلسی خریداری نمایند. در این بازار رستورانهایی هم وجود دارد که می توانید از این رستورانها استفاده نمایید و از غذاهای متنوع رستورانها لذت ببرید و استراحت نمایید.

 

 

 

 

مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهد چند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهد, آسانسور پانورامیک از همکف تا طبقات بالاتر برای پارکینگ و بخش اداری, دارای مجهز ترین امکانات و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی , وجود برندهای مشهور روز دنیا برای لوازم صوتی تصویری , لوازم خانگی , کیف و کفش و پوشاک و غیره می باشد , داشتن ایستگاه تاکسی بیسیم ویژه مرکز خرید آلتون مشهد و وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . 

منبع : مراکز خرید مشهد

 

 

 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست مشهد در موقعیت بسیار مناسب گردشگری و اقتصادی شهر مقدس و توریستی مشهد و در ابتدای جاده ییلاقی طرقبه , انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است. دسترسی راحت و سریع به اصلی ترین بزرگراه،  یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور از لحاظ موقعیت مطرح می باشد. به ایستگاه اصلی قطار شهری مشهد 800 متر می باشد، کوهستان پارک شادی، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، پارک جنگلی وکیل آباد،  سد چالیدره، بند گلستان و جاذبه های دیگر طرقبه، جایگاه خاصی را از لحاظ سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن برای این فراهم کرده است .

 

 

 

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد در کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پروما مشهد کالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی  پنج ستاره

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی در ساحل جمیرا است و به برج‌العرب بسیار نزدیک می باشد شکل موج دریا می‌ماند و از هتل های پر مسافر دبی می باشد.  مجموعه‌ای بسیار بزرگ دارای ٦١٨ اتاق می باشد. تعداد رستوران های هتل جمیرا بیچ دبی از بیست هتل هم بیشتر می شود . هتل جمیرا بیچ دبی دارای : سالن کنفرانس، مرکز خرید ، سالن آرایش از ویژگی های هتل جمیرا بیچ دبی می باشد. ویژگی بارز هتل بوفه‌ صبحانه‌ بسیار معروفش می باشد. هتل جمیرا بیچ دبی یک مرکز بازی مدرن و مجهز ویژه کودکان تدارک دیده است. امکانات و خدمات ورزشی هتل مانند: سونا، استخر، جکوزی و زمین تنیس می باشد. همچنین سرعت اینترنت بالا و ساحل ویژه و پارکینگ رایگان از امکانات هتل جمیرا بیچ دبی برای مسافران تور دبی می باشد.

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

منبع : هتل های دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جمیرا بیچ دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی پنج ستاره

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی در اصل شعبه‌ای از جمله هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد. انتخاب بسیار مناسب برای خانواده ها و مسافران تور دبی می باشد. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است. رستوران زیبای وایت ارکید در این منطقه شهرت بسیار بالایی دارد و بایستی برای رزرو کردن میز در این رستوران از چند روز قبل اقدام نمایید. فاصله‌ هتل نخلستان دبی با مراکز خرید و تفریحی دبی از لحاظ زمانی فقط 20 دقیقه می باشد، نسیم ملایمی که از سوی دریا می وزد به سمت نخلستان محیطی آرامش بخش را برای مسافران هتل نخلستان دبی چند برابر کرده است از امکانات هتل نخلستان دبیمی‌توان استخر ، ساحل اختصاصی، برگزاری کنفرانس،سالن ورزشی ، دو رستوران متفاوت برای مسافران تور دبی تدارک دیده شده است.

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

منبع : هتل های دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نخلستان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول چهار ستاره

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول هتلی تمییز و مرتب می باشد . همه اتاق های هتل سانتا پرا استانبول مجهز به سیستم تهویه هوا و اینترنت رایگان می باشند . هتل سانتا پرا استانبول دارای رستوران ویژه برای خود می باشد که با انواع غذاهای سنتی از میهمانان تور استانبول خود پذیرایی می نماید . هتل سانتا پرا استانبول در بخش بیک اوغلو و در نزدیکی خیابان شلوغ و دیدنی استقلال و میدان تقسیم قرار دارد. اکثر اتاق های هتل سانتا پرا استانبول به سبک دوره عثمانی طراحی و چیدمان شده است و دارای پنجره های بسیار بزرگ و دارای پرده های ضخیم و ضد نور می باشند. همه اتاق ها دارای یخچال و تلویزیون و میز برای کار برای مسافران تور استانبول در نظر گرفته شده است . رزرویشن هتل سانتا پرا استانبول در طول 24 ساعت شبانه روز فعال هستند و می تواند پول شما را به ارز رایج شهر تبدیل نماید . همچنین می تواند سرویس ویژه و سریع برای رفتن به فرودگاه آتاتورک مهیا نماید. از هتل سانتا پرا استانبول می توانید با یک ربع پیاده روی به مراکز خرید استانبول و مراکز دیدنی بروید و از این مراکز بازدید نمایید.خدمات خشکشویی و اتوشویی و همچنین پارکینگ رایگان نیز هتل سانتا پرا استانبول برای خود مهیا کرده است.

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سانتا پرا استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول پنج ستاره

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول هتلی تازه ساز و با طراحی زیبا می باشد. برای معماری هتل سلطانیه استانبول سعی شده از معماری زمان عثمانی استفاده شود. صبحانه‌ هتل سلطانیه استانبول دارای کیفیتی بسیار عالی می باشد . خوراکی های محلی تازه مانند: پنیر، قهوه‌ی ترک، میوه‌ تازه رسیده و آب‌میوه‌ طبیعی از بوفه صبحانه‌ معروف هتل سلطانیه استانبول می باشد. پرسنل هتل سلطانیه استانبول رفتار بسیار محترمانه و صمیمی دارند . هتل سلطانیه استانبول در مرکز شهر واقع شده است .اکثر اتاق‌های دارای تلویزیون صفحه‌ بزرگ و تخت می باشد. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد . دیگر امکانات هتل سلطانیه استانبول عبارتند: اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس، سالن ورزش، اینترنت با سرعت بالا، پارکینگ رایگان، سوییت، حتی سرو غذا زا می توانید در اتاق و استخر داشته باشید.

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطانیه استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل پارک حیات دبی پنج ستاره

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی به فرودگاه دبی بسیار نزدیک و به مراکز خرید و ساحل خیلی دور می باشد به همین دلیل اگر در دبی می خواهید زمان کوتاهی توقف نمایید و هدفتان جلسات کاری و امور تجاری می باشد هتل پارک حیات دبی هتل بسیار مناسبی می باشد و امکانات بسیار مناسبی برای جلسات کاری و تجاری شما مسافران تور دبی تدارک دیده است.  همچنین هتل پارک حیات دبی امکاناتی مانند: رستوران تایلندی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ، استخر، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین تا این عزیزان نیز از اقامت خود لذت ببرند .

هتل پارک حیات دبی

 

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارک حیات دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

برج العرب دبی

برج العرب دبی

برج العرب دبی هتلی زیبا و باشکوه در دبی می باشد . بنای برج العرب دبی  321 متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای زیبا که دست ساز 280 متر از خشکی فاصله دارد ساخته شده‌ است. کوچکترین اتاق هتل 169 و وسیعترین و بزرگترین اتاق هتل برج العرب دبی 780 متر مربع می باشد. اکثر مردم هتل برج العرب دبی را تنها هتل هفت ستاره جهان می‌ دانند . هفت طبقه از هتل برج العرب دبی به صورت آکواریوم در زیر دریا قرار گرفته شده است. کوچک‌ترین اتاق هتل برج العرب دبی برای اقامت شبی شش هزار درهم می باشد. قیمت غذا در برج العرب دبی حداقل هزار درهم می باشد. هتل برج العرب دبی از جمله هتل های لوکس جهان می باشد و آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.

برج العرب دبی

برج العرب دبی

برج العرب دبی

منبع : هتل های دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج العرب دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 


 رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای خوب ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده سرو می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران و گردشگران تور ارمنستان از رستوران آمازون ارمنستان استقبال می کنند.
آدرس رستوران آمازون ارمنستان : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نواa۳۳


منبع : رستورانهای ارمنستان



 

 

رستوران آرارات ارمنستان


رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است، رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران معمولا حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

 

 

رستوران ایرانی آریا ارمنستان

رستوران ایرانی آریا ارمنستان رستورانی است که تعداد مختلفی رستوران و کافی شاپ در این مجموعه زیبا وجود دارد. رستوران ایرانی آریا ارمنستان غذاهای ایرانی را تدارک دیده است و آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد .
آدرس رستوران ایرانی آریا ارمنستان : ارمنستان , ایروان , بین خیابان تامانیان و باغرامیان در خیابان ایساهاکیان

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

 

رستوران ایرانی شیروان ارمنستان

رستوران ایرانی شیروان ارمنستان با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد .در بیشتر روزها از ساعت 11 صبح تا ساعت 24 برای میهمانان ایرانی و خارجی خدمات ارائه می دهد. غذاهای لذیذ ایرانی مورد توجه و علاقه بیشتر مردم جهان می باشد در رستوران ایرانی شیروان ارمنستان گروه های مردم و گردشگران مختلفی را می توانیم ببینیم که غذای ایرانی سفارش داده اند و مشغول صرف غذای ایرانی هستند. در رستوران ایرانی شیروان ارمنستان سرو و کیفیت غذا بسیار عالی می باشد. این رستورانی ایرانی در مراکز فروشگاه های معتبر قرار گرفته شده است.

منبع : رستورانهای ارمنستان


مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

بازار شوکا ارمنستان

بازار شوکا ارمنستان

 

بازار شوکا ارمنستان مکانی بسیار مناسب برای تهیه میوه‌جات، سبزیجات، شیرینی‌جات و آجیل می باشد. شیرینی‌های ارمنستان بسیار لذیذ و خوشمزه و دارای انواع باقلوا می باشد. در بازار شوکا ارمنستان بسیاری از مردم خریدهای روزانه خود را از این بازار تهیه می کنند .

آدرس بازار شوکار ارمنستانارمنستان , ایروان , خیابان مشتوتز

 

 

 

Tashir Mall Yerevn

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

یکی از مهمترین مراکز خرید ارمنستان مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان است که در این مرکز خرید فروشگاه هایی با اجناس و کالاهای مارک و برند های معروف وجود دارد. در طبقه هم کف مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان بازار طلا فروشها و در طبقات دیگر لباس و پوشاک که بیشتر قیمت ها به علت مارک بودن بالا هستند. مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان از بهترین مراکز خرید ایروان ارمنستان محسوب می شود.

 

 

 

مرکز خرید مورگان ارمنستان

مرکز خرید مورگان ارمنستان فروشگاهی مناسب برای خرید پوشاک مخصوص بانوان می باشد. زیرا بهترین پوشاک برای خانم های مشکل پسند وجود دارد که می توانند بازدید و خریداری نمایند. مرکز خرید مورگان ارمنستان با انواع متنوع پوشاک زنانه از معروفترین فروشگاههای دنیا می باشد و از مرکز خرید مورگان ارمنستان در سراسر جهان تقریبا ۶۵۰ شعبه  وجود دارد که اکثر آنها با بازدید زیاد مردم مواجه هستند . پوشاک مرکز خرید مورگان ارمنستان ویژه سنین ۱۸ تا ۳۵ سال می باشد و برای هر نوع سلیقه ای تنوع کالا وجود دارد. مرکز خرید مورگان ارمنستان اجناس و پوشاک خود را با نرخ مناسب ارائه میکند که موجب شده است از فروشگاه های پر بازدید شود.

 

 

 

مرکز خرید اسکادا ارمنستان

مرکز خرید اسکادا ارمنستان

مرکز خرید اسکادا ارمنستان فروشگاهی با مدلهای لباس شیک و یکی از بهترین مراکز خرید ارمنستان می باشد. در مرکز خرید اسکادا ارمنستان انواع متنوع پوشاک ها برای فصل های مختلف با نرخ مناسب و با نقش و طرح و رنگ گوناگون وجود دارد و لباس ها فقط از نوع لباس های خاص ارمنی نمی باشد. مرکز خرید اسکادا ارمنستان از فروشگاه های معروف پوشاک می باشد به همین علت در سراسر دنیا شعبه های دیگری نیز تاسیس شده است. مرکز خرید اسکادا ارمنستان در زمینه پوشاک ورزشی و کیف و کفش هم فعالیت دارد. در طول سال و روزهای نوروز و در فصل مدارس برای کیف و کفش مدارس مردم از مرکز خرید اسکادا ارمنستان دیدن می کنند.

 

 

 

 

بازار بزرگ ورنیساچ ارمنستان

بازار بزرگ ورنیساج آخر هفته‌ها یعنی روزهای شنبه و یكشنبه در مجاور میدان جمهوری شروع می شود و از جاذبه‌های گردشگری و جذاب جهانگردان می باشد که این بازار به صورت رو باز است. انواع مختلف جواهرات، نقره‌جات، نقاشی‌ها،  انواع اشیاء آنتیك، صنایع دستی،كتاب‌ و چیزهای دیگر در این بازار فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

jazire hegam qeshm

جزیره هنگام از جزیره های مهم خلیج فارس می باشد که در زمان قدیم به آن هینام یا «هنجام» هم می گفتند . جزیره هنگام ، به ظاهر در زمان های قدیم مکان توقف کشتی ها برای جمع آوری آب و غذا بود و به همین علت نام گرفتن کلمه هنگام در این جزیره در واقع به معنای آمدن به موقع و به هنگام برای جمع کردن آب و غذا و دیگر وسایل لازم برای سفر است. همینطور در شهرستان میناب 12 ساعت آب را یک هنگام نام گذاشته اند.

 

 

 

 

 

jazire hormoz qeshm

جزیره هرمز قشم که طول محیط آن تقریبا شش هزار متر می باشد در داخل خلیج فارس و در فاصله هشت کیلومتری بندرعباس واقع شده است. املای درست این کلمه هرموز یا هرمزد است و از کلمات خورموز یا خورموغ به معنای لنگرگاه و ایالت موغستان میناب می باشد که به دلیل استفاده زیاد این کلمه بصورت غلط امروزه هرمز نام گرفته است. جزیره هرمز در منطقه مرکزی از تپه و کوه‌های آتشفشانی و نمکی تشکیل شده است مرتفع ترین منطقه آن ۲۱۰ متر می باشد، که در اطراف جلگه‌های پست و همواری فرا گرفته است، معدنهای خاک سرخ و نمک سفید این منطقه شهرت بسیاری دارد.

 

 

 

باغ کروکدیل قشم

 

baghe korokodil qeshm

اولین عنوان پارک کروکودیل ها در خاورمیانه متعلق به قشم می باشد. اولین پارک کروکودیل ها در سال ۲۰۱۰ در جزیره هنگام از جزیره های قشم و پارک کروکودیل ها هم در سال ۲۰۱۱ در جزیره قشم تاسیس شده، ولی اماراتی ها اخیرا در رسانه بین المللی مطرح کردند تا آخر سال ۲۰۱۴ در دبی نخستین پارک کروکودیل خاورمیانه راه اندازی می شود. این پارک از جاذبه های دیدنی جزیره زیبای قشم می باشد.




 

 

jazire naz gheshm

جزیره ناز قشم دارای دو جزیره می باشد که در مجاورت سواحل شرقى قشم‌ واقع شده است و از ساحل تقریبا یک کیلومتر فاصله دارد. بومیان این ناحیه به این دو جزیره دو کرده می گویند و معروف می باشد. گسترش جزیره ناز تقریبا سه‌ هکتار است. این جزیره فاقد ساحل شنى می باشد و دیواره‌هاى صخره‌اى به بلندی پنج تا ده متر اطراف آن را احاطه کرده است. روى این جزیره  مسطح می باشد. در زمان جزر دریا با عقب رفتن  کامل آب دریا، براى مدت زمان کوتاهى، قسمتی از خشکى جزیره ناز را به ساحل قشم متصل می کند. این دو جزیره فاقد سکونت می باشد. ماهیگیران محلی چند سایه بان استراحت در این جزیره ساخته اند. این ناحیه از منطقه های مورد علاقه گردشگران قشم به شمار می رود.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای قشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 

هتل پلاس قشم

 

هتل پلاس قشم از هتل های مدرن قشم است که بازار سنتی قشم در نزدیکی هتل پلاس قشم قرار دارد، همچنین قلعه تاریخی پرتغالی ها، دریا،  ایستگاه سواری های درگهان، پارک شهر ساحلی و دیگر مرکزهای تفریحی و خرید قشم در نزدیکی هتل پلاس قشم قرارگرفته است. هتل پلاس قشم دارای کارکنان حرفه ای می باشد سعی دارند که اقامتی به یادماندنی را برای مسافران و میهمانانشان فراهم کنند. هتل پلاس قشم دارای کافی شاپ با انواع مختلف نوشیدنی ها و دسرها می باشد . فضایی بسیار مناسب برای گفتگو و استراحت می باشد.



 

هتل بین المللی دریا قشمسه ستاره

hotel beinol melali darya qeshm

هتل بین المللی قشم هتلی تمییز و زیبا می باشد امکانات هتل: یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، لابی ، كافی شاپ می باشد که کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز پذیرایی می کند. هتل بین المللی قشم به بازار ها بسیار نزدیک می باشد و دسترسی راحتی به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دارد.

آدرس هتل بین المللی قشم : جزیره قشم , پشت اسکله 22 بهمن

 

 

هتل سناتور قشم   سه ستناره

هتل سناتور قشم هتلی تمییز و مرتب می باشد و مکانی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است . امکانات هتل شامل : یخچال , تلویزیون , سرویس فرنگی , سرویس ایرانی , لابی و نمازخانه می باشد. رستوران هتل نیز غذاهای متنوعی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک میبیند. هتل به مراکز خرید و مکانهای دیدنی نزدیک می باشد و می توانید در کمترین زمان به مکانهای مورد نظر خود برسید.

آدرس هتل سناتور قشم : جزیره قشم , خیابان ولیعصر , کوچه عرفان , هتل آپارتمان سناتور قشم



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره قشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()