نوشته شده توسط : maryam

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی هتلی 5 ستاره می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است .این هتل دارای انکانات روز دنیا می باشد از جمله استخر روباز ، سونا و جکوزی ، مرکز بدنسازی است همچنین اتلق های راحت و مجهزی دارد که دارای سیستم تهویه دستشویی و حمام مدرن با لوازم بهداشتی می باشد که مسافران تور دبی آذر 94 رای چند رستوران شیک می باشد که غذاهای بسیار خوشمزه را برای میهمانان خود سرو می کند . مسافت این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد . از جاذبه های توریستی که به این هتل نزدیک می باشد و برای گردشگران تور دبی آبان 94 جذاب است منطقه شیخ زائد است که در 5 کیلومتری هتل آسیانا دبی قرار دارد. 

 

 

هتل البستان روتانا دبی

هتل البستان روتانا دبی هتل 5 ستاره می باشد که یکی از هتل های شیک دبی به شمار می رود که دارای بهترین امکانات روز هتل داری و تجهیزات مدرن است . از امکانات قابل ذکر این هتل می توان به 5 رستوران لوکس ، استخر روباز ، زمین های ورزشی مثل تنیس ، اسپا و . . . اشاره کرد . اتاق های هتل البستان روتانا دبی بسیار راحت و مجهز می باشد که مسافران توردبی می توانند سفری خوب را در این هتل تجربه کنند . از دیگر خدمات این هتل که به میهمانان خود ارائه کرده اند ماساژ ، وسایل بدنسازی ، سرو غذاهای لبنانی وتایلندی می باشد . برای گردشگران تور دبی پاییز 94 که قصد رفتن به سیتی سنتر دیره را دارند از هتل البستان روتانا دبی فقط 5 دقیقه با خودرو مسافت دارد. 

 

مطالب مرتبط:

قیمت تور دبی

تور دبی فوری

هتل زعبیل سرای دبی

هتل سوفیتلی دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره دبی, هتل های 5 ستاره ی دبی ,اسامی هتل های 5 ستاره دبی, عکس هتل های 5 ستاره دبی,هتل های 5 ستاره ساحلی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل زعبیل سرای دبی

هتل زعبیل سرای دبی هتلی 5 ستاره واقع در منطقه پالم جمیرا دبی می باشد ، این هتل دارای 405 اتاق در 6 طبقه می باشد که همه ی آنها نمایی زیبا رو به دریا دارند . فاصله این هتل تا مرکز خرید دبی 20 دقیقه می باشد ، از امکانات اتاق های این هتل می توان به تلفن ، یخچال ، تلویزیون ، گاو صندق و جکوزی اشاره کرد . از دیگر امکانات  هتل زعبیل سرای دبی که برای میهمانان تور دبی پاییز 94 فراهم گشته است رستوران ، زمین تنیس ، آرایشگاه ، استخر روباز ، استخر برای کودکان ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق آب درمانی ، پارکینگ اختصاصی و . . . می باشد . فاصله فرودگاه تا این هتل 45 دقیقه می باشد . همچنین قابل ذکر که هتل زعبیل سرای دبیبرای مسافران تور دبی آبان 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را به آنها ارائه می کند .

 

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی آذر 94 می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برای گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 ، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

مطالب مرتبط:

تور دوبی ارزان

تور مسافرتی دبی

تور دبی پاییز 94

هتل ابن بتوته گیت دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , هتل زعبیل سرای دبی, هتل سوفیتلی دبی, قیمت هتل های 5 ستاره دبی, لیست هتل های 5 ستاره دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل کسلز البرشا دبی

هتل کسلز البرشا دبی هتلی 4 ستاره در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده است و از مزیت های این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید است . این هتل دارای 300 اتاق مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد از جمله سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، ماساژ ، زمین بازی برای مسافران تور دبی آذر 94 که همراه کودک خود  سفر می کنند ، سالن بدن سازی و . . . می باشد . اتاق های هتل کسلز البرشا دبی دکوری زیبا و مدرن دارد و نمایی زیبا از دریا قابل مشاهده است . فرودگاه از هتل 23 کیلومتر فاصله دارد و پیاده تا مرکز خرید 10 دقیقه مسافت است . کارکنان این هتل همیشه آماده پذیرش میهمانان تور دبی آبان 94 می باشند.

 

مطالب مرتبط:

هتل گلوریا دبی

هتل آواری دبی

هتل های دبی با قیمت مناسب

لیست هتل های دبی با قیمت



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کسلز البرشا دبی,هتل های 4 ستاره در دبی ,اسامی هتل های 4 ستاره دبی ,هتل های 4 ستاره ساحلی دبی, هتل های 4ستاره ی دبی ,عکس هتل های 4 ستاره دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی هتلی 4 ستاره واقع در منطقه دیره دبی می باشد و همچنین نزدیک به میدان ساعت و در خیابان مهم و شلوغ الرقه می باشد . این هتل دارای 178 اتاق بسیار شیک و مجهز به امکانات به روز هتلداری می باشد ، همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ایستگاه مترو بوده و رفت و آمد را برای گردشگران توردبی راحت کرده است . فاصله فرودگاه تا هتل آواری دبی 5 کیلومتر می باشد و هتل داراای خدمات رایگان رفت و برگشت میهمانان خود به پارک ساحلی الممروز و تعدادی مرکز خرید می باشد .از امکانات مهم این هتل می توان به تهویه ، گرمایش ، ماسااژ ، باشگاه بدن سازی ، استخر روباز ، صندق امانات و همچنین برای مسافران تور دبی پاییز 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را ارئه می کنن دد . شما می توانید با اقامت در هتل آواری دبی یک سفر به یاد ماندنی در دبی را تجربه کنید .

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی هتلی 4 ستاره واقع در خیابان شیخ زاید دبی می باشد که دارای 1010 اتاق می باشد که مجهزند به بهترین امکانات روز هتلداری و همچنین قابل ذکر است که این هتل برای مسافرانی که با کودک خود سفر میکنند اگر کودک زیر 3 سال باشد رایگان در نظر گرفته می شود . هتل گلوریا دبی یک خروجی مخصوص به سمت مترو دارد که گردشگران تور دبی آذر 94 می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند . از امکانات قابل ذکر هتل می توان به اتاق جلسه ، صرافی ، پارکینگ ، فروشگاه ، صندق امانات ، استخر روباز ، باشگاه بدن سازی ، زمین گلف ، سونا و جکوزی و . . . اشاره کرد . میهمانان تور دبی آبان 94 این هتل می توانند این امکانات را استفاده کنند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی , هتل آواری دبی,هتل گلوریا دبی, لیست هتل های 4 ستاره دبی, قیمت هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های 4 ستاره دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی  از شیکترین هتل های سه ستاره که در منطقه دیره دیده می شود م در نزدیکی مراکز تجاری و بانک ها قرار گرفته است این هتل ساختمانی دارد که به معماری گذشته شبیه است از امکانات لازم برای مسافران تور دبی آبان 94 می توان به سینما ، دیدنی و مراکز خرید ، ایستگاه اتوبوس ، بازار طلا همچنین قابل ذکر است که هتل لند مارک تا مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه فاصله دارد . هتل لند مارک دبی دارای کارکنان و مدیری کار آمد است که جو دوستانه ای را برای میهمانان خود فراهم آورده اند از ویژگی  های بارز این هتل که گردشگران تور دبی آذر 94 را به سوی خود جلب کرده این است که با توجه به امکانات خوب خو دارای قیمتی مناسب  می باشد . هتل لند مارک دبی دارای 168 اتاق با دکوراسیون زیبا و مدرن که با رنگ های ملایم و شیک تزئین شده است که باعث شده فضایی رویاای و آرام برای میهمانان فراهم شود از دیگر امکاناتی خاص و خدماتی ۲۴ ساعته که برای مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 در نظر گرفته اند . رفتار کارکنان  هتل با میهمانان صمیمانه و دوستانه و آنها همواره سعی می کنند که بهترین نوع خدما را به میهمانان خود ارائه دهند .

 

 

هتل سیگنیچر این دبی

 هتل سیگنیچراین دبی هتلی 3 ستاره می باشد که در مرکز دیره دبی که فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 5 کیلومتر است . این هتل دارای 80 اتاق راحت می باشد که  دارای کفپوش پارکت بوده و با رنگ های طبیعی مزین شده است و دارای امکاناتی برای مسافران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 نظیر  تلویزیون LCD ، تهویه مطبوع ،  حمام اختصاصی محوطه نشستن برای میهمانان خود می باشد . گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 میتوانند لحظات خوبی را در رستوران این هتل که در پشت بام قرار گرفته است و همچنین می توانند تصاویر زیبای شهر را تماشا کنند از تجهیزات دیگر  هتل سیگنیچراین دبی می توان به  استخر سرباز، میز راهنمایی برای معرفی مناطق گردشگری، سرویس کرایه اتوموبیل و پارکینگ رایگان اختصاصی اشاره کرد . قابل ذکر است برای مسافران تور دبی آذر 94 که قصد رفتن به  مرکز تجارت شهر با اتومبیل 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاي 3 ستاره دبي,هتل هاي 3 ستاره دوبي,هتل لند مارک دبی,هتل سیگنیچر این دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول که هتلی 5 ستاره در منطقه تکسیم شهر استانبول می باشد. این هتل دارای معماری خاص و مدرن است این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است دارای امکانات رفاهی جدید می باشد و دارای 245 اتاق با منظره ای زیبا از شهر می باشد که چشم هر مسافر تور ترکیه آبان ماه 94 را مجذب خود می کند همچنین قابل ذکر است که برای افراد معلول نیز امکاناتی را در نظر گرفته اند. از جمله امکانات هتل الیت ورد استانبول می توان به حمام سامیکی سنتی ، استخر ، کافه که می توان در آن به تماشای عکس های زیبا از مناظر شهر نشست اشاره کرد .این هتل پذیرای میهمانان تور ترکیه آذر 94 هستند و اتاق های این هتل طراحی دکور فوق العاده ای دارند با تمام تجهیزات روز هتلداری و همچنین این هتل دارای 6 رستوران است که می توان انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در آن تجربه کرد. برای گردشگران تور ترکیه پاییز 94 که قصد خرید دارند بدانند که منطقه خرید استانبول نزدیک به هتل الیت ورد استانبول  است و همچنین می توانند به راحتی از کاخ توپکاپی استانبول و مسجد کبود و بازار بزرگ دیدن کنند.

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول هتلی 5 ستاره است که در منطقه ای قرار دارد که مرکز مد و صنعت نساجی می باشد و در جایی واقع شده که به تمام وسایل نقلیه عمومی نزدیک است و انواع امکانات را برای میهمانان خود فراهم کرده است که استخر آب گرم از جمله آنهاست . این هتل دارای اتاق های راحت و مدرن برای مسافران تور ترکیه 94 است که از هرگونه سرو صدا تهی است . هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای سوئیت هایی مخصوص تازه عروس ها می باشد ، اتاق های این هتل دارای به روزترین دکور و تجهیزات می باشد که می توان به سیستم تهویه و حمام شخصی و بوفه صبحانه اشاره کرد . امکانات این هتل شامل باشگاه بدنسازی ، اسنخر روباز ، باغ و . . . است ، که گردشگران تور مسافرتی ترکیه می توانند سفر خوبی را در هتل گرین پارک مرتر استانبول تجریه کنند.

 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول هتل 5 ستاره در میدان تقسیم استانبول می باشد که از جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل موزه نظامی و نمایشگاه مرکز استانبول می با شد . این هتل دارای 170 اتاق راحت با تجهیزات روز دنیا است از جمله تهویه مطبوع ، لابی ، صندق امانات ، کافه ، رستوران و خدمات سرو غذا و خشکشویی می باشد. مسافران تور ترکیه استانبول برای آمدن به هتل رامادا پلازا استانبول فقط 13 کیلومتر را طی می کنند . شما می توانید بهترین غذاهای ترکی ، بین المللی و مدیترانه ای را در هتل های این رستوران تجربه کنید .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول , هتل الیت ورد استانبول,هتل گرین پارک مرتر استانبول,هتل رامادا پلازا استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

منطقه دیره دبی

 

منطقه دیره دبی به عنوان مرکز شهر دبی شناخته شده است .این منطقه که یک جاذبه گردشگری دبی می باشد در قدیم به عنوان یک مرکز تجارت مطرح بوده است . قابل ذکر است مکانهای دیدنی دیگری از جمله پارک ممزر، بازار سنتی دبی و مرکز خرید سیتی سانتر در منطقه دایره واقع شده اند . مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که قصد بازدید از این جاذبه های گردشگری دارند می توانند در این منطقه مستقر شوند . از خیابانهای به نامی که در این منطقه قرار دارند میتوان به خیابان المراقبات ، الرقه و میدان مشهور بنی یاس اشاره کرد . دایره منطقه ای سنتی می باشد که از ویژگی های بارز آن نزدیک بودن هتل های آن به بازار و دیگر این که  این هتل دارای قیمتی ارزان می باشند همچنین این هتل ها امکانات خوبی را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه می کنند . از هتل های معروفی که در این منطقه می باشد ھتل 5 ستارہ لا الغریر روتانا  که نزدیک به مرکز خریدالغریر است . این هتل با امکانات کاملی که دارد ولی از قیمت مناسبی برخودار است . از ویژگی های خوب این هتل وجود رستوران ایرانی شایان و رستوران لیوان می باشد که مسافران ایرانی تور دبی آذر 94 می توانند با انتخاب این هتل از غذاهای رستورانهای ایرانی بهره مند شوند . منطقه دیره دارای هتل ها و رستوران های دیگری نیز می باشد از جمله هتل های روتانا ، رستوران بسیار معروف و بین المللی ، زمین اسکی روی یخ ، اتاق هایی با نمای خلیج فارس ، زمین مینی گلف و . . . از امکانات این هتل می باشد .برای گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 که می خواهند در هتل 4 ستاره اقامت کنند ما هتل لند مارک را پیشنهاد می کنیمکه دارای امکانات بسیار خوبی برای ارائه به میهمانان خود می باشد. 

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: منطقه دیره دبی , مناطق دیدنی دبی , جاهای دیدنی دبی , دیدنی های دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پارک فراری دبی

تور دبی پارک فراری

پارک فراری دبی در شهر ابوظبی ساخته شده است که بسیار بزرگ می باشد و علاقه مندان به ماشین های فراری می توانند به این پارک بروند و از ماشین سواری خود با فراری لذت ببرند. مسافران تور دبی پاییز 94 که علاقه مند به ماشین های فراری هستند پارک فراری دبی را از دست ندهند. پارک فراری  بزرگترین پارک موضوعی در تمام دنیا برای فراری می باشد که مورد توجه توریستهای تور دبی تعطیلات پاییز 94 چون پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا با سرعت 150 مایل در ساعت , پارک مسابقه با ماشین های فراری برای کودکان , شبیه سازیهای سرعت با انواع مختلف اتومبیل های فراری که گردشگران می توانند آن را لمس کنند و... در این پارک 40 هکتاری وجود دارد. مسافران تور دبی آبان 94 و توریست ها که علاقه مند به اتومبیل فراری هستند می توانند یک روز کامل را در پاک فراری (ferrari world) سپری کنند و لحظات خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور دبی پارک فراری

 

پارک واندرلند دبی

 تور دبی پارک واندرلند

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی پاییز 94 پارک واندرلند دبی  می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

پارک آبی و منطقه غواصی هر روزاز ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر و پارک تفریحی از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آماده خدمت گذاری به گردشگران و مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94  می باشد. لازم به ذکر است که روزهای چهارشنبه مخصوص بانوان است.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی , جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

شهر اينترنت دبی

 شهر اينترنت دبی که با هدف تنوع دادن به درآمدهای كشور امارات به به منظور منحصر به فرد شدن شهر دبی احداث شده است که با ساخت پل ارتباطی اينترنتی میان كشورهای آسيايی و نیز جذب کردن كارشناسان و سرمايه‌گذارانی كه قصد تجارت و  دركشورهای منطقه خليج فارس را دارند تاسيس گردید . برای افزایش اطلاعات مسافران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 می توان خصوصیات این مجموعه‌ را شرح داد که از این قرار است ، شهر اينترنت دبی با وجود بيش از 195 دفتر شركت جهانی كه از گزینه های مهم آن می توان به  مايكروسافت ، اوراكل ، هيولت پاكارد ، آي بي ام ، كامپك و چندین شركت ديگر اشاره کرد .گردشگران تور دبی آذر 94 بدانید که این مجموعه از لحاظ ساختمانی در 4 ساختمان با بيشتر از 3900 آپارتمان مسكونی در مناطق ساحلی جميرا و نزدیک به منطقه‌ آزاد تجاری جبل علي شهر دبی که هزینه ای برآورد با  690 ميليون دلار احداث گردیده است . 

 

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی در مرکز خرید لادبیمال که جز بزرگترین آکواريوم های جهان است که گنجایش آن به 10 میلیون لیتر آب می رسد . همچنین در این آکواریوم بیش از 33000 ماهی، در32.88 متر و ضخامت 75  جای میگیرد . آکواریوم دبی دارای  کوسه، سفره ماهی و انواع دیگر ماهی می باشد . مسافران تور دبی آبان 94 می توانند با رفتن به این مرکز خرید از این آکواریوم دیدن کنند . در هنگام رفتن به این مکان شاهد بخش های مختلف آن خواهید بود که بخش اول آن  از طبقه ی هم کف مرکز خرید دبی مالی دیده می شود ، بخش دیگر آن تونل پنجاه متری آکواریوم است که وقتی داخل میشوید می توانید در دورتادور خود ماهی ها را ببینید . ما به گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 که به این مکان علاقه نشان کی دهند پیشنهاد میکنیم که از قایق های کف شیشه ای برای حرکت روی سطح آکواریوم و یا قفس های غواصی برای رفتن داخل آکواریوم، شنا کردن بین ماهیها البته اگر مدرک غواصی دارید استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید . همچنین برای کسانی که حرفه ای نیستند یک مربی در اختیار آنها قرار میدهند و همچنین این مکان برای توریستهای تور دبی پاییز 94 که علاقه ای به شنا ندارند می توانند درون یک مخزن شیشه ای مخصوص بین ماهی ها و کوسه ها بروند . می توانید یک روز هیجان انگیز و خاطره آفرین را در آکواریوم دبی تجربه کنید.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی , جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل القصر دبی

 

هتل القصر دبی هتلی 5 ستاره است که دارای ۲ کیلومتر ساحل خصوصی است و همچنین یکی از مشخصات بارز این هتل مشرف بودن اتاق های آن به سمت خلیج فارس هستند و رستوران های آن دارای انواع غذاها از سراسر جهان میباشد که همه ی گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 می توانند غذای مورد علاقه خود را پیدا کنند. تور دبی آبان 94 هتل القصر دبی امکاناتی دارد که قابل چشم پوشی نیست که عبارتند از استخر بزرگ ، زمین بازی برای کودکان و آبگرم و خدمات آب درمانی مجهز دارد . همچنین دارای پارک آبی می باشد.  قابل ذکر است که کارکنان این هتل به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند که زبان های روسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی جز آنها می باشد  و مسافران تور دبی آذر 94 می توانند به راحتی ارتباط برقرار کنند . همچنین شما می توانید فعالیت های ورزشی شاد و هیجان انگیز را تجربه کنید که می توان به   تنیس، گلف ، موج سواری ، اسکوآش ، امکانات ویژه ورزش های آبی، سونا ، ماساژ، شنا ، ساحل خصوصی اشاره کرد.

 

هتل ابن بتوته گیت دبی

 

هتل ابن بتوته گیت دبی که هتلی 5 ستاره می باشد و مکانی مجلل و شیک مخصوص افراد خوش سلیقه است این هتل از میهمانان خود به صورت ویژه پذیرایی میکند و خدمات زیادی را به آنها ارائه می دهد ار ویژگی بارز این هتل مشرف بودن اتاق های آن به سمت خلیج فارس می باشد . این هتل برای تور دبی تعطیلات پاییز 94 دارای اتاق های راحتی می باشد که می تواند سلیقه هر گردشگر تور دبی باشد . از امکانات قابل توجه هتل ابن بتوته گیت دبی می توان به  زمین گلف ، فروشگاه های متعدد ، صرافی و امکانات رفاهی مثل ماساژ ، استخر سرباز برای تمام فصول ، ایوان مخصوص حمام آفتاب اشاره کرد . قابل ذکر است که این هتل خدماتی  نگهداری از کودکان ارائه می کند که برای مسافران تور دبی پاییز 94  که با کودک خو سفر میکنند دارای اهمیت است . 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , هتل های پنج ستاره دبی , هتل مجلل دبی , هتل های شیک دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

تور کیش بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش از بازارهای بين المللي در حوزه خلیج فارس می باشد که بين خيابان فردوسي و بلوار رازي واقع شده است.این مرکز خرید درسال 1370 افتتاح شد  و کار خود را با 228 واحدتجاري و اداري آغاز کرد. مساران تور کیش آبان 94 با رفتن به این مرکز خرید بین المللی می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند یرا شعار غرفه داران این مرکز خرید "مشتری مداری" است و بر اساس این شعار کالای مورد تقاضای مشتریان را با حفظ حرمت آن ها تهیه و در اختیار مسافران تور کیش پاییز 94  قرار می دهند. در بازار بین المللی یک پردیس نمایندگی هایی معتبری نیز وجود دارند که با قیمت پایین و مناسب کالا ها و اقلام خود را عرضه می کنند. آن دسته از اقلامی که به صورت عمده در این بازار قابل عرضه و ارائه برای گردشگران تور کیش لحظه آخری هستند عبارتند از: وسایل صوتی و تصویری , انواع مختلف کیف و کفش و پوشاک , انواع ساعت های مارک دار و معروف , انواع مختل تلفن های همراه , سیستمهای کامپیوتری , مکمل های غذایی , تعمیرات موبایل , اژان سهای هواپیمایی ,....

تور کیش بازار پردیس یک کیش

بازار بین المللی پردیس یک کیش دارای 200 غرفه فعال می باشد که بهترین کالا را در اختیار خریداران تور لحظه آخری کیش خود قرار می دهد.مسافران تور کیش لحظه آخری می توانند با رفتن به مرکز خرید پردیس یک کیش هم کالای مورد نیاز خود را بهترین جنس تهیه نمایند و هم از خرید خود لذت ببرند.

 

 تور کیش بازار پردیس 2

بازار پردیس دو کیش که یک بازار بین المللی است در مرداد ماه سال 1375 در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث گردید و در بهمن ماه 1377 نیز به بهره برداری رسید. این بازار بین المللی در منطقه , به لحاظ نوع معماری و مصالحی که برای ساخت آن به کار رفته است , ممتاز می باشد و قابل توجه مسافران تور کیش 94 قرار گرفته است. بازار پردیس دو کیش متشکل از 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری در 4 طبقه , نه دستگاه آسانسور که هفت دستگاه آن معمولی و دو دستگاه دیگر آن شیشه ای است و هشت دستگاه پله برقی برای استفاده گردشگران تور دقیقه 90 کیش نیز می باشد.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیگر امکانات این بازار برای ارائه به گردشگران تور کیش پاییز 94 وجود پیاده رو متحرک با سقف شیشه ای می باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده است.بازار پردیس دو کیش به دلیل ویژگی های خاص خود , منطقه بکری که دارد و همچنین امکانات رفاهی فوق العاده اش مانند کافی شاپ ها و رستوران های متنوع و متعدد و... , با استقبال بی نظیر گردشگران تور کیش آبان 94 روبرو شده است. مسافران تور کیش می توانند هرانچه را که باب میلشان است را در بازار بین المللی پردیس دو کیش بیابند و از خرید کردن خود نهایت لذت را ببرند.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیدنی های زیبای این بازار می توان به یک دستگاه هواپیمای غیر نظامی که به حالت معلق در مرکز بازار قرار گرفته است , یک دستگاه لنج ماهیگیری و فضای سبز داخلی آن اشاره کرد. فضای سبز داخلی این بازار پوشیده از انواع گیاهان طبیعی و نخل های زیبا است که محیطی آرامش بخش و چشم گیر و دل نشینی برای توریستهای تور لحظه آخری کیش را فراهم آورده است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , مرکز خرید در کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
گذر طبیعت یکی از جاذبه های گردشگری در کیش می باشد که از لحاظ موقعیت  مکانی در قسمت شرقی سواحل جزیره کیش واقع شده است این مجموعه با هدف فرهنگ سازی بر حفظ محیط زیست و رواج گردشگری ایجاد شده این مکان دارای محیطی آرامش بخش و مناسب مسافران تور کیش 94 می باشد . گذر طبیعت وسعت آن به 35 هزار مترمربع و همچنین حدود شش هزار مترمربع فضای سبز می باشد این مکان مورد توجه گردشگران تور دقیقه 90 کیش قرار گرفته است که علت این علاقه کاشت گیاهان بومی منطقه و که سازگار با محیط هستند و شرایط آب و هوایی می باشد. از امکانات قابل تعریف این مکان طراحی مبلمان مناسب همراه با نور پردازی زیبا ، وسایل  برای بازی کودکان و همچنین محیطی برای بازی های ماسه ای می باشد . گذر طبیعت به ایده های جالب نیز پرداخته است که عبارتند از ایجاد جاده سلامت که عرض شش و نیم متر و همچنین نصب دستگاه های ورزشی که به گردشگران تور کیش پاییز 94 این امکان را می دهد تا در فضایی زیبا به انجام تفریحات سالم داشته باشند . از دیگر امکانات آن که به چشم می خورد  مجسمه های فایبر گلاس با اشکال حیوانات ،آب نمای مرجانی ، باغ ایرانی ، آلاچیقمی باشد . 

 

پارک ساحلی ماهیگیر در شرق سواحل زیبای خلیج فارس قرار دارد که از دور مجسمه ای به چشم می خورد که سنبل مردم بومی آنجا می باشد این مجسمه با طول 12 متر می باشد که با دیدن آن ممکن است باعث شود لبخند رضایتمندی بر چهره مسافران تور کیش لحظه آخری  بر جای میگذارد همچنین هر هنرمندی را جلب خود میکند . این پارک داری مساحتی نزدیک به 4 هزار متر مربع می باشد این مجسمه مرد ماهیگیر دارای رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور می باشد . پارک ساحلی ماهیگیر دارای دو آب نما در شرق و غرب پارک دیدن میشود که با یک جوی آب 100 متری به هم وصل شده اند .گردشگران تور لحظه آخری کیش  می توانند در استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان بزرگ سواحل کیش به استراحت و تفریح بپردازند . همچنین این پارک دارای طراحی زیبا با نورپردازی ماهرانه ای می باشد که باب سلیقه ی هر گردشگر تور کیش آبان 94 است باشد .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های کیش , جاذبه های طبیعی کیش , جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam


باغ راه ایرانی در جزیره کیش دارای مساحت 32 هکتاری در سمت جنوب بلوار ولایت که مابین میدان هرمز و میدان سعدی که به منظور ایجاد جاذبه گردشگری تور کیش 94 و همچنین معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف در کشورمان به مردم منطقه و مسافران تور کیش 94 ساخته شده است . قابل ذکر است که مجموعه باغ راه ایرانی دارای هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و آثار تاریخی شهرهای کشورمان می باشد از جمله میدان سعدی ، دروازه قرآن شیراز ، دروازه سی و سه پل اصفهان٫ دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه هارونیه مشهد، پل دختر لرستان، دروازه رق آباد کرمان، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیرانمی باشد همچنین در میدان هرمز با نماد سردر باغ ملی تهران قرار دارد . گردشگران تور کیش آبان 94 با بازدید از این مکان میتوانند 11 آبنما٫ رودخانه ای به طول 400 متر٫ 400 جوی آب و 9 نقاشی دیواری که مربوط به  فرهنگ ایرانی اسلامی می باشد را مشاهده کنند . 

 

 

بوستان دانشوران کیش جز جاذبه های جزیره کیش جذاب برای تور کیش آبان 94 می باشد که از بزرگترین بوستان هاى كيش است كه از لحاظ موقعیت مکانی روبرو به  بازار پرديس می باشد . سازمان منطقه آزاد كيش  در زمستان ماه سال 1376 اقدام به ساخت تنديس پانزده تن از دانشمندان معاصر ايران و نصب آن در اين بوستان نمود . ما به گردشگران تور کیش پاییز 94  پیشنهاد میکنیم که حتما از این بوستان بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بوستان های کیش , جاذبه های طبیعی کیش , جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 ورزش های دریایی  و تفریحات آبی جز جاذبه های توریستی کیش برای گردشگران تور کیش پاییز 94  می باشد . با وجود آبهای آرام خلیج فارس این امکان وجود دارد که ورزش های آبی انجام شود شما میتوانید جت اسکی یا  غواصی در این آبها انجام داده و لذت ببرید گردشگران تور کیش آبان 94 می توانند این تفریحات را در آبهای خلیج فارس تجربه کنند زیرا در نقاط دیگز امکان پذیر نیست البته باید گفته شود که تفرحات آبی در کیش نسبتا گران هستند.

 

کارتینگ تفریحی کیش جز جاذبه های گردشگری کیش و از تفریحات آن به حساب می آید . محیطی که برای این تفریح مفرح در نظر گرفته شده است پیستی به طول 800 متر می باشد که بزرگترین پیست در خاورمیانه است . گردشگران تور لحظه آخری کیش که به ماشین سواری علاقه دارند می تواند رفتن به این کارتینگ تفریحی کیش را در برنامه خود جای دهند . همچنین قابل ذکر است که در این پیست موتورهای چهار چرخ و ماشین های کنترل از راه دور نیز موجود می باشد که بازدید کنندگان می توانند استفاده کرده و خاطره ای خوش از سفر تور کیش لحظه آخری در ذهن خود حک کنند . وارد شدن به این کان طبق شرایطی انجام می شود که افراد باید دارای آنها باشند اول این که افرادی باید دارای  قدی ۱۴۰ سانتیمتر به بالا باشند و سن آن ها ۱۰ سال تمام باشد و همچنین برای افراد زیر ۱۶ سال باید به همراه یکی از والدین باشند . مسافران تور دقیقه 90 کیش که قصد رفتن به کارتینگ تفریحی کیش را دارند به میدان امیرکبیر و بعد از آن به بلوار خلیج فارس بروند. 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش , ورزش های دریایی کیش , بهترین تفریحات کیش , جاذبه های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

hotel beinol melali darya qeshm

هتل بین المللی دریای قشم هتلی تمییز و زیبا می باشد امکانات هتل: یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، لابی ، كافی شاپ می باشد که کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ برای میهمانان تورقشم می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز پذیرایی می کند. هتل بین المللی قشم به بازار ها بسیار نزدیک می باشد و دسترسی راحتی برای مسافران تور قشم پاییز 94 به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دارد.

آدرس هتل بین المللی قشم : جزیره قشم , پشت اسکله 22 بهمن

 

hotel shams qeshm

هتل شمس قشم سوئیتهای دوخوابه دو تا شش تخته با امکانات اتاقهایی که با تخت های دبل-توئین-کابانا-محیطی بسیار آرام و زیبا و دلنشین برای گردشگران تور قشم آبان 94 در نزدیکی سواحل غربی جزیره قشم نزدیک به ساحل دریا می باشد هتل در فاصله پانصد متری مراکز خرید ستاره فردوسی - پردیس و خلیج و مرجان قرار گرفته است. دیگر امکانات هتل برای مسافران تور قشم آذر 94 اینترنت در لابی و پارکینگ می باشد. هتل دارای کافی شاپ و رستوران نیز می باشد که مسافران و میهمانان می توانند از انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران لذت ببرند. فاصله هتل تا مراکز دیدنی و مراکز خرید نیز نزدیک می باشد و مسافران می توانند در کمترین زمان به مراکز مورد نظر خود برسند .

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , , 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره قشم , هتل های سه ستاره قشم , معرفی هتل در قشم , بهترین هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید معروف دبی

 

مرکز خرید آوتلت مال مجموعه ای از  فروشگاه های معتبر دنیا است که بیش از 1200 نوع از مارکهای معروف و شناخته شده جهانی شامل انواع لباسها، کیف و کفش، عطر، جواهرات و زینت آلات، مبلمان و تزئینات منزل، موبایل و کامپیوتر، لوازم ورزشی و... را برای خرید مسافران تور دبی با تخفیفی خوب در تمام طول سال عرضه می‌کند. این مرکز به عنوان تنها مرکز خرید دبی با ارائه قابلیت تخفیف ویژه برای گردشگران تور دبی تمام مارک های معتبر دنیا شناخته شده است. از جمله این برند ها: مانگو، ماسیموداتی، دیزل، گس، اسپیریت، لیوایز، گپ،نایک، اسکیچرز، مکس، ورساچی، آرمانی و صدها برند دیگر است. همچنین این مجموعه شهربازی برای کودکان در تور دبی پاییز 94 دارد.

 

 

مرکز خرید ال بوستان دبی یک انتخاب عالی برای گشت و گذار و خرید برای آن دسته از مسافران تور دبی می باشد که به همراه خود بچه دارند.زیرا این مرکز خرید دارای بازیهای ویدئویی سنتی، ماشین های سواری برای بچه های کوچک و اتومبیل های بامپر برای بچه های بزرگتر می باشد که در این مرکز قابل توجه و در دسترس گردشگران تور دبیهستند.بزرگترین سالن های تفریحی سربسته و داخل ساختمانی امارات متحده عربی را در این مرکز میتوان یافت. این مرکز خودش یک مجموعه ی عظیم مسکونی هم می باشد که دارای بیش از ۴۶۰ آپارتمان برای آسایش مسافران تور دبی می باشد. در قلب محدوده تجاری شلوغ شهر دبی بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر روزانه از طریق درهای این مرکز رفت و آمد می کنند. یک سالن ورزشی بزرگ با امکانات جداگانه برای مردان و زنان و سوئیت های اجاره ای کوتاه مدت از دیگر تسهیلات این مرکز برای مسافران تور دبی آذر 94 می باشد.

 

 

بازار ادویه دبی در کنار بازار طلا واقع شده است . در بازار عطر و ادویه گونه های کثیری از عطر و ادویه جات عربی و خارجی مانند میخک، هل، دارچین و وانیل وجود دارد. در این مرکز خرید دبی مواد خوشبو را که از کلیه مناطق وارد می شود در معرض فروش برای بازدید کنندگان تور دبی قرار میدهند.به محض این که در تور دبی وارد این بازار می شوید ، عطر ادویه جات محلی عربی را حس می کنید . ادویه های این بازار از تمام دنیا  و منطقه خاورمیانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب جمع آوری شده است . در این مکان مسافران تور دبی می توانند انواع ادویه ها و چاشنی ها ، میوه های خشک و بخورهای خوش بو را خریداری کنند یا غذاهای لذیذی که در این بازار سرو می شود را امتحان کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی , مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای پنج ستاره معروف استانبول

 

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در قلب شهر استانبول در 150 متری میدان تکسیم در اکتبر 2013 بنا شده است. یکی از امتیازات این هتل نزدیکی آن به تنگه بسفر و خیابان استقلال است. این هتل نوساز دارای 438 اتاق لوکس و مجلل است که تعدادی از آن ها چشم انداز زیبایی از دریا و باغ را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، کتری برقی، وای فای رایگان و ... می باشند. رستوران هتل سی وی کی پارک صبحانه به صورت بوفه سرو می کند و وعده ناهار و شام به صورت منوی انتخابی می باشد. به علت نزدیکی این هتل به خیابان استقلال گردشگران تور استانبول تعطیلات آذر 94 می توانند به آسانی به رستوران ها، مغازه ها، گالری ها و موزه های بسیاری در این منطقه دسترسی داشته باشند. این هتل تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر و تا کاخ دلمه باغچه 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

از امکانات هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، سونا، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، 2 استخر، باشگاه، اینترنت رایگان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، رستوران، اجاره اتومبیل درصورت درخواست مسافران ، خدماتگردشگری، خدمات بلیت، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... می توان اشاره نمود.حتما این هتل را در تور استانبول 94 امتحان کنید.

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول یکی از هتل های پنج ستاره شهر استانبول به شمار می رود. این هتل در دوره عثمانی یکی از کاخ های مجلل محسوب می شد و در سال 1986 در منطقه بشکتاش استانبول در ساحل تنگه بسفر افتتاح گردید همچنین در سال 1999 مورد نوسازی قرار گرفت. پیشنهاد ما برای مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 اقامت در این هتل است.در نزدیکی هتل سیرگان کاخ دلمه باغچه و در مجاورت آن مسجد اورتاکوی قرار دارد. این هتل تا میدان تکسیم 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتوک با ماشین 45 دقیقه فاصله دارد.  هتل کاخ سیرگان از ۵ ساختمان اصلی و یک ساختمان فرعی ۳ طبقه تشکیل شده است و در مجموع شامل ۳۱۵ اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای تخت های مجلل و پنجره های بزرگ می باشند. همچنین اتاق ها مناسب با سلیقه شما میهمانان تور استانبول می تواند با چشم انداز باغ یا دریا انتخاب شود. از امکانات هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول می توان به پارکینگ، سونا، جکوزی، استخر، رستوران، باشگاه، خدمات ماساژ، سولاریوم، رادیو، تلویزیون، ماهواره، تلفن، اینترنت و ... اشاره کرد این هتل اقامتی خوب و مجلل را با بهترین امکانات به مسافران تور استانبول 94 ارائه می دهد.

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول از جمله هتل های چهار ستاره استانبول می باشد و در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است این هتل از موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک می باشد از این رو برای مسافران تور استانبول که قصد خرید دارند گزینه مناسبی به شمار می رود تمامی بخش های این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار برای گردشگران تور استانبول آذر 94 می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر می باشند. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک و بسیار زیبایی طراحی شده است و بر روی اکثر دیوار های آن نقاشی های زیبا و جذاب کشیده شده است. هتل سمیر تا خیابان معروف استقلال فاصله زیادی دارد اما از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و گردشگران تور استانبول به آسانی می توانند در نقاط مختلف شهر گردش نمایند.

از امکانات هتل سمیر استانبول می توان به  سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی برای کودکان، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... اشاره نمود .اقامت در این هتل در تور لحظه آخری استانبول سرشار از خاطره می باشد.

هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سمیر استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مراکز خرید معروف استانبول

 

 فروشگاه موهلیس استانبول

از فروشگاه های معروف بازار استانبول می توان به فروشگاه موهلیس استانبول اشاره کرد که شهرت بسیار زیادی را در استانبول دارد و هر ساله توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می کند. ابزار و وسایل این فروشگاه از کشور ازبکستان تهیه می شود که شامل وسایلی مانند کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری و ... می باشد، همچنین در این بازار انواع پارچه ها به خصوص پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است، به جز پارچه های ملون ، گلیم هایی با طرح و نقشی بی نهایت زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی برای خرید مسافران تور استانبول آذر 94 که از طلا می باشند در این بازار موجود می باشد.

 

بازار کانیون یکی از مراکز خرید مشهور استانبول است که دسترسی خوب و راحتی از طریق مترو دارد. معماری خاص و زیبای این مرکز خرید، یک جایزه‌ی معماری مهم هم برده و سینمایی کروی‌شکل در میانش دارد که معمولاً فیلم‌های مهم روز را نمایش می‌دهد. در تور استانبول پاییز 94 حتما از اینجا خرید کنید.کانیون دارای مغازه‌های گران‌ قیمتی می باشد اما بوتیک‌هایش در دیگر مرکزخریدهای استانبول پیدا نمی‌شوند و برندهایی مثل بانانا ریپابلیک و آن تیلور را فقط همین‌جا می‌توانید پیدا کنید.مرکزخرید کانیون رستوران‌های متنوع و خوشمزه‌ای هم دارد که با وجود گران بودن قیمت‌ها، نظیرشان جای دیگری از نظر مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94 وجود ندارد. این مرکز تجاری دارای 160 فروشگاه است در سال 2006 در منطقه لونت افتتاح شد .مرکز تجاری کانیون به صورت بدون سقف ساخته شده و فروشگاه ها و مرکز خريد استانبول در اطراف فضای میانی آن قرارگرفته اند و به این ترتیب خریداران در تور استانبول میتوانند ضمن سرزدن به مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب مختلف, از فضای طبیعی نیز لذت ببرند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند

جزیره ی کرال پاتایا یکی از زیباترین جزایر پاتایا می باشد که همه جای آن مانند پوستر می باشد واز دیدنی های معروف پاتایاست . آب دریا این جزیره زلال و رویایی و خوش رنگ می باشد و ماهی ها به وضوح در آن دیده می شود.مسافران تورتایلند میتوانند به راحتی در این جزیره عکس بگیرند یا شنا کنند و از تفریحات و بازی های دریایی استفاده کنند.گفتنی است درختان زیبای نارگیل و سواحل مرجانی با شن های سفید و رویایی با بازی های متنوع آبی در وسط اقیانوس هند فراموش نشدنی است. اولین بار هر کسی در تور تایلند پاییز 94 به این جزیره سفر میکند ساعاتی محو این همه زیبایی باور نکردنی خواهد شد . 

 

جزیره کرال در پاتایا تایلند

 

در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 حتما از دریاچه نقره ای در پاتایا دیدن کنید.یکی از دیدنیهای واقعا زیبای شهر پاتایا،دریاچه نقره ای Silver Lake هست که در 7 کیلومتری شهر پاتایا و در جاده ای که به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip منتهی میشود،قرار دارد.این مجموعه حدود 2 سال است که ساخته شده و سازنده این مجموعه یکی از بازیگران معروف سینما در کشور تایلند است.که موجب استقبال مسافران تور تایلند تعطیلات آذر 94 شده است. این مجموعه در واقع بزرگترین مجموعه تولیدی انگور قرمز در ایالت چونبوری Chonburi هست. در این مجموعه از بوته انگور یک روزه که در محیطی مانند گلخانه نگهداری میشود موجود است تا تاک چند ساله که در بیرون گلخانه ها بصورت تاکستان پرورش داده میشوند.تمامی این مجموعه در کنار یک دریاچه واقع شده هست که به خاطر همین اسم دریاچه نقره ای رو به خودش گرفته است.تمامی بازدید کنندگان تور تایلند آذر 94 میتوانند از وسائل نقلیه ای مثل : اتوبوس های توریستی( اتوبوس های بدون دیواره) و دوچرخه و دورشکه اسب استفاده کنند و در این مکان نیز آلاچیق هایی هم برای نشستن و استراحت کردن و دیدن مناظر زیبای اینجا بزای بازدیدکنندگان تورتایلند تعبیه شده هست که مشتریان زیادی دارد.ساعت بازدید این مجموعه برای توریستهای تور لحظه آخری تایلند از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

 

 

باغ گل ارکیده یکی از دیدنی های پاتایا می باشد که در این باغ انواع گلهای رنگارنگ وجود دارد تماشای این گلهای فوق العاده زیبا مطمئنا برای همه گردشگران تور تایلند آذر 94 جالب  است و کشور تایلند دارای تنوع زیادی از گلهای رنگارنگ و زیبا است و نیز یکی از صادر کنندگان گل به دنیا است .اگر می خواهید انواع گلهای زیبا و رنگارنگ را  ببینید و یا حتی اگر می خواهید خریدی داشته باشید می توانید در تور تایلند 94 سری به این باغ بسیار زیبا بزنید و از دیدن این گلهای زیبا لذت ببرید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جزيره زيباي كيش، صاحب يكي از طولاني ترين و البته زيباترين پيست هاي دوچرخه سواري كشور مي باشد كه مسيري مستقل از مسيرهاي خودرو دارد و سرتاسر آن 51 كيلومتر است و يكي از جاذبه هاي گردشگري تور کیش و بسيار پرطرفدار در جزيره كيش مي باشد. گفتني است بخشي از مسير پيست در حاشيه نوار ساحلي احداث شده و گردشگران تور کیش مي توانند در حين دوچرخه سواري و تفريح كردن، مناظر دلپذير و چشم نوازي از دريا و طبيعت جزيره ببينند.در بسياري از نقاط جزيره، ايستگاه هاي ويژه اي براي كرايه دوچرخه توسط مسافران تور کیش موجود مي باشد. اين ايستگاه‌ها در بخش‌هاي مختلف جزيره مانند اسكله تفريحي، پارك سيمرغ، كشتي يوناني و پارك ساحلي مرجان وجود دارند و به وسيله بخش خصوصي اداره مي شوند. گردشگران تور کیش مي توانند با ارائه يك كارت شناسايي، يك دوچرخه در اختيار بگيرند و براي يك ساعت و يا بيشتر از آن استفاده كنند.مسير شمالي پيست، مسيري است كه همواره جمعي از گردشگران تور کیش در آنجا مشغول ورزش و تفريح هستند اما لازم به توضيح است كه در بخش هاي جنوبي و غربي جزيره به دليل طبيعت بكر و خاص اش، چشم اندازهاي زيباتري از دريا و ساحل و نخلستان ها ديده مي شود که برای گردشگران تور کیش مهیج می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دوچرخه سواری در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

بازار هایپر مارکت کیش واقع در در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع احداث شد و زیر بنای آن در حدود۳۵۰۰ متر مربع می باشد .گردشگران تور کیش و اهالی کیش می توانند علاوه برتهیه مایحتاج روزانه خود ، مثل میوه ، غذا ، مواد لبنی  و مواد بهداشتی ، از سایر کالاهای متنوعی از قبیل : وسایل زینتی و تزیینی ، انواع پوشاک ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری اقلام دیگر از بازار هایپر مارکت کیش استفاده نمایند .این مرکز خرید زیبا و بزرگ همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

 

بازار صفين در سال 1350 در غرب جزيره در كنار ساحل شمالي و  منطقه بومي‌نشين جزيره ساخته و بنا شده است و ظاهري قديمي دارد. بازار عربها داراي معماري سنتي عربي است و از جمله بازارهاي قديمي اما جذاب براي گردشگران تور کیش به شمار مي‌رود. بازار عربها از نظر مساحتی بسیار کوچک بوده و اکثر فروشندگان آن عرب زبان هستند و شما کمتر کسی را در تور کیش مشاهده میکنید که در آنجا با زبان فارسی سلیس سخن بگوید .بازار عربها در یک طبقه واقع شده و به دلیل دوری مسافتش از مرکز شهر کمتر مسافری در تور کیش به این بازار مراجعه می کند.خرید از بازار عربها مسلما به نفع اقشار کم درآمدتر جامعه است چرا که جنس های این بازار بسیار ارزان تر از بازارهای دیگر جزیره بوده و تقریبا تنوع اجناس نیز در آن برای خرید گردشگران تور کیش بالاست. بازار عربها تقریبا در نزدیکی بازار پارس خلیج می باشد و  در كنار اسكله ميرمهنا كه ساحلي صخره‌اي و بسيار آرام است،واقع شده است .

 

مرکز خرید دامون کیش یکی از مراکز خرید زیبا و مجهز جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر ساخته شده و در دهه فجر سال 1391 افتتاح شد.پیشنهاد ما این است که در تور کیش حتما از این بازار خرید کنید.این مجتمع با زیربنای 13300 مترمربع یکی از مجتمع های معروف کیش است.اين مرکز خرید در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریان تور کیش عرضه می کنند و محیطی دلپذیر را برای گردشگران تور کیش و مسافران فراهم نموده است.این مرکز به دليل داشتن فود كورت در طبقه فوقاني آن و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران تور کیش و شهروندان كيش ایجاد کرده است.وجود یک پیانو در این مرکز خرید و آهنگ هایی که نواخته می شود بر جذابیت این مرکز افزوده است.در این مرکز خرید انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ برای سهولت مسافران تور کیش وجود دارد.ساعت کار این مرکز از 9 صبح تا 13.30 و بعد ازظهرها از ساعت 17 تا 23 است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

رستورانهای معروف کیش

رستوران شاندیز صفدری در کیش

رستوران شاندیز صفدری در نوار ساحلی جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است و در چندسال اخیر جزء رستوران های خوب جزیره به شمار میرود .این رستوران با ظرفیت 900 نفر به همراه موزیک بسیار شاد و جذاب اماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش می باشد . این رستوران معروف و شناخته شده مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها قرار دارد که به دلیل منوی متنوع , غذاهای خوشمزه و با کیفیت , اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن , بین گردشگران تور کیش از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد . سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث شده تا میهمانان تور کیش لحظاتی خاطره انگیز را تجربه نموده و طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند .

 

 

 

 

رستوران کوه نور کیش در كنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. در داخل این كوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران كوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات كامل جهت برپایی سمینارهای مسافران تور کیش و میهمانی‌های بزرگ ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز كافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌كننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این كوه استثنایی را تكمیل می‌كند.در تور کیش در رستوران كوه نور می‌توانید با پرداخت مبلغی مناسب یكی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیك) را انتخاب نمایید. نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا برای سرو مسافران تور کیش است. موسیقی زنده، فضا و دكوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران برای مسافرانتور کیش است.ساعات کار این رستوران برای ناهار از 12 ظهر تا 15 و شام از از 8 شب تا 12 شب برای پذیرایی مسافرانتور کیش می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

تفریحات در کیش

گستردگي سواحل، دريايی زلال، آبهایی آرام و گرماي مهربان آفتاب جنوب در محيط بي سروصداي جزيره، شرايط مطلوبي را براي علاقمندان تور کیش به ماهيگيري در تور كيش فراهم آورده است. گردشگران تور کیش با ماهیگیری در سواحل زیبای این جزیره مرجانی لحظات خاطره انگیزی را تجربه می کنند.ماهیگیری تفریحی در کنار سایر امکانات مناسب اقامتی و طبیعت زیبای جزیره کیش یکی از جاذبه های گردشگری است که همواره طرفداران زیادی در بین مسافران تور کیش و گردشگران این جزیره داشته است. در ساعات اولیه صبح و یا هنگام غروب خورشید و خنک تر شدن هوا در مناطق مختلف نوار ساحلی گردشگران تور کیش علاقه مند به ورزش مفرح ماهیگیری لحظات نابی را در سواحل زیبای جزیره کیش تجربه کنند.ماهيگيری در سرتاسر سواحل جزيره آزاد است. علاقمندان تور کیش مي توانند با استفاده از وسايل ساده ماهيگيري با قلاب هاي معمولي كه تهيه آن ها از فروشگاه هاي ورزشي كيش امكان پذير است و بدون بهره مندی از ادوات خاص و یا دانش کافی در خصوص شرایط صید ماهی ، تنها با هدف نشاط روحی و بهره گیری از طبیعت زیبای خلیج فارس ساعاتی از وقت خود را در تور کیش به ماهیگیری اختصاص دهند.

 

 

یكی از تفریحات کیش که برای گردشگران تور کیش و به ویژه جوانان بسیار لذتبخش است ، چتربازی بر فراز دریا یا همان پاراسل در آسمان جزیره کیش است.مسافران تور کیش سوار بر چتر پاراسل شده و به وسیله ی یک قایق با سرعت کشیده می شود تا ارتفاع بگیرند. دیدن نمای زیبایی از جزیره کیش ، اوج هیجان و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آب های زلال و زیبای خلیج فارس را در تور کیش تجربه خواهید کرد. تیوبهای بادی بوسیله یک قایق تندرو کشیده می شوند و شما اوج هیجان و لذت را تجربه خواهید کرد.

 

 

اسب سواری در جزیره کیش از جمله ورزش هایی است كه علاوه بر تاثیر آن در سلامت جسمانی، به سواركاران در تور کیش آرامش می دهد و باعث تمدد اعصاب و راحتی فكر مسافران تور کیش می شود. باشگاه سواركاری كیش در شمال جزیره کیش (جنب ورزشگاه المپیك) در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به كیفیت قابل قبولی رسید.در حال حاضر، ساخت پیست كورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است كه این باشگاه قابلیت میزبانی گردشگران تور کیش و مسابقات اسب دوانی كشوری را داشته باشد.پیشنهاد ما به مسافران تور کیش این است که این تفریح را از دست ندهند.باشگاه سواركاری كیش هم اكنون بیش از 50 رأس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب در اختیار دارد که فعال بودن درمانگاه دامپزشكی و مشغول به کار بودن نیروی انسانی متخصص در آن، مراقبت های علمی از اسب را برای استفاده مسافران تور کیش ممكن كرده است.

 

اسب سواری در کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای معروف کیش

 

هتل بین المللی پنج ستاره پارمیس کیش واقع در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس با چشم انداز دریا و دسترسی آسان به مراکز تفریحی و خرید، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت و سفری خوش در تور کیش است. همچنین در هتل پارمیس کیش امکان اجاره اتومبیل های روز دنیا بصورت روزانه هم برای مهمانان گرامی تور کیش امکان پذیر خواهد بود.هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى خدمات رايگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت، سرو ميوه و آب معدني در عصر، استخر و سونا و جكوزي و سرو چاي و قهوه در اتاق برای آسایش مسافران تور کیش مي باشد.

 

 

هتل ایران کیش با معماری منحصر بفرد و ارائه خدمات مدرن هتلداری در مرداد ماه سال 1393 در قلب جزیره ی زیبای کیش افتتاح شد.هتل پنج ستاره ایران کیش در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده است. این هتل دارای 130 اتاق با چشم اندازی بسیار زیبا  از نظر مسافران تور کیش میباشد که به سیستم تهویه متبوع مجهز است و در مجموع دارای 310 تخت میباشد.موقعیت مکانی هتل ایران کیش, قیمت هتل ایران کیش و خدمات و امکانات هتل ایران کیش را میتوان از مهمترین دلایل برتری آن نسبت به هتل های کیش از نظر مسافران تور کیش دانست. مسافران تور کیش می‌توانند در رستوران این هتل بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی را نوش جان کنند و از مجموعه‌ی ورزشی کم نظیر آن بهره‌مند شوند. گردشگران تور کیش از اینجا به آسانی به مراکز تجاری شهر بروند و ازتفریحات دریایی و اسکله تفریحی جزیره‌ی آن دیدن کنند.

 

 

 

اگر نزدیکی به مراکز خرید از معیارهای اصلی شما در انتخاب محل اقامتتان در تور کیش می باشد، هتل پارس نیک  از گزینه های مناسب برای شما در تور کیش است.  این هتل سه ستاره در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی  و چندین بازار کیش از جمله بازارهای ونوس، مروارید و زیتون قرار دارد.  هتل پارس نیک دارای اتاق های دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد.صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای مسافرین تور کیش بوجود میاورد .این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره برای گردشگران تور کیش مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش برای اقامتی ناب برای گردشگران تور کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , , 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در خیابان امام رضا و در سال 1388 افتتاح گردید. موقعیت مکانی هتل پارمیدا مشهد به گونه ای است که مسافرین تور مشهد برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا (ع) باید فاصله ای 18 دقیقه ای را طی کنند، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه می باشد. هتل سه ستاره پارمیدا مشهد به امکانات لوکسی مجهز شده است، همچنین در لابی هتل بزرگترین آکواریوم هتلی ساخته شده است که فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مسافرین تور لحظه آخری مشهد به ارمغان خواهد آورد. برخی از امکانات این هتل لوکس که برای آسایش و رفاه مسافرین تور مشهد پاییز 94 فراهم شده اند کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و دسرهای متنوع، صندوق امانات، آسانسور، خشکشویی، کافی نت و پارکینگ اختصاصی می باشند. هتل پارمیدا مشهد برای فراهم کردن اوقات خوش و به یاد ماندنی برای مسافرین تور مشهد ویژه محرم 94 امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی مانند استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی را در فضای هتل خود پیاده سازی کرده است. اینترنت وایرلس نیز در فضای لابی هتل در اختیار آن دسته از مسافرین تور مشهد تعطیلات آذر 94 که به آن نیاز دارند قرار خواهد گرفت که در صورت استفاده از آن باید هزینه اش پرداخت شود.

آدرس هتل پارمیدا مشهد: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 24 ، هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

 

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد 94 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد ویژه محرم 94 قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز تور مشهد تعطیلات آذر 94 به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری مشهد

در تور لحظه آخری مشهد حتما از این رودخانه دیدن کنید.رودخانه بسیار زیبای پنج دره یکی ازمناطق زیبا و ییلاقی طرقبه را پدید آورده که از رشته کوه های بینالود و درامتداد آن از کوه زیبای فلسکه جاری می شود در طول مسیر از بین دره های پرپیچ و خم ارغوان عبور کرده و درابتدای باغات پنج دره ( پنجدر) به رود دیگری که از روستای کلاته آهن و در امتداد همان کوه جاری است، می پیوندد و سپس به رودخانه بار می رسد.رودخانه و دره پنج دره بسیار مورد استقبال مسافرانتور مشهد قرار گرفته است. این رود پس از سیراب نمودن باغات اطراف به سمت بند گلستان جاری می شود.این رودخانه در طول مسیر خود دره ای زیبا، بکر و توریستی برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 ایجاد کرده است که علاوه بر سرسبزی و سر زندگی، ییلاق مشهدی ها نیز به حساب آمده و بسیار از ساکنان شهر مشهد در این منطقه خوش آب و هوا ویلا دارند.مسیر پیاده روی این منطقه که برای مسافران تور مشهد بسیار دیدنی و دلنواز است، از منطقه رودخانه بار طرقبه آغاز می شود و به سمت سرچشمه رودخانه ادامه می یابد. نقطه تلاقی دو رودخانه کوچک و بزرگ، ابتدای منطقه پنج دره بوده و برای رسیدن به سرچشمه و استخر آن باید مسیر سمت راست را ادامه داد.

 

 

غار دره آل در مشهد در ۲۵ کیلومتری شمال شرق مشهد در مسیر راه کلات نادری واقع شده است که مکانی ست با دهانه بزرگ و دیدنی و دیوارهای مرتفع و بلند که چشمه ای در مجاورت آن قرار دارد. این غار در روستای آل از دیدنی های این روستاست و در ابتدای جاده دره آل پس از روستاهای اندروخ و کارده قرار دارد. دهانه غار بسیار کوچک میباشد و تا فاصله ۱۰ متری دهانه غار قابل دیدن نیست و علیرغم حضور مردم در در تور مشهد 94 در روزهای تعطیل ، در دره بین روستاهای کارده و آل ، غار از گزند رهگذران در امان مانده است. این غار قدمتی بسیار دارد  تا جایی که کوه نوردان در تور لحظه آخری مشهد اسکلت هایی از انسان اولیه و ابزار او را درون غار یافته اند. عرض غار بین یک تا ۳ متر و عمق آن ۱۰۰ متر میباشد و دهانه غار رو به صورت شکافی در میان سنگ بوده و پرتگاه هایی خطرناک دارد.دیدار از این غار در تور مشهد را فراموش نکنید.

 

 

چشمه سبز در مشهد از جاذبه های طبیعی مشهد در حدود 20 کیلومتری روستای بزرگ گلمکان مشهد و در راه مشهد به قوچان در یکی از بلندترین نقاط رشته کوه بینالود قرار دارد.رفتن به این چشمه در تور لحظه آخری مشهد سرشار از خاطره می باشد. این چشمه با طول و عرض بسیار زیاد و آب فراوان از قدیم زیبا و بحث انگیز بوده است. این چشمه که در اطراف به وسیله دیواره های کوهستانی احاطه شده است ‌دریاچه ای را تشکیل می دهد که یکی از چشمه های متعدد این محل به نام چشمه اشتها معروف است . اهمیت چشمه سبز برای مسافران تور مشهد آذر 94 در هوای مناسب و آب مطلوب آن است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای پنج ستاره معروف مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یک هتل 5 ستاره در جنوب غربی شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل دارای گواهی نامه های بین المللی از نوع رضایت مندی مشتری (C.S) و گواهی نامه معرفی مراکز مورد اطمینان گردشگران تور مشهد (S.F.T) است. نام و لوگوی هتل پردیسان مشهددر کشور سوئیس ثبت جهانی شده است که به اعتبار این هتل قوت بخشیده است. مسافرین تور مشهد پاییز 94 که قصد اقامت در هتل پردیسان مشهد را دارند بدانند که این هتل امکاناتی نظیر لابی، لاندری، آرایشگاه، فروشگاه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، نمازخانه، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، 5 رستوران با ظرفیت 800 نفر و پارکینگ با ظرفیت 160 نفر را در اختیار آنها قرار می دهد. امکانات تفریحی ورزشی متنوعی نظیر استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس نیز برای مسافرین تور مشهد آذر 94 در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل پردیسان مشهد دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، صندوق امانات، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی هستند. هتل پردیسان مشهد تا حرم امام رضا در حدود 20 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی حدود 16 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد 20 دقیقه فاصله دارد. اینترنت رایگان نیز در فضای لابی و اتاق های هتل پردیسان مشهد به رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

 

هتل پردیسان مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد نام هتلی بی نظیر در شهر مشهد مقدس است. این هتل به صورت پیاده، فاصله 20 دقیقه ای با حرم مطهر دارد و با فرودگاه مشهد هم با ماشین 10 دقیقه فاصله دارد. هتل قصر طلایی ساختمانی 20 طبقه دارد که به عنوان بزرگترین هتل ایران و مرتفع ترین ساختمان شهر مشهد برای گردشگران تور مشهد خودنمایی میکند. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که به برخی از جاذبه های گردشگری تور مشهد از جمله گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی و آرامگاه نادر دسترسی خوبی دارد. اتاق های هتل قصر طلایی مشهد دارای تلویزیون، یخچال، مبلمان، تلفن، حمام و سرویسهای ایرانی و فرنگی می باشند. هتل قصر طلایی مشهد برای رفاه و آسایش میهمانان تور مشهد تعطیلات آذر 94 از فضای لابی، کافی شاپ، لاندری و همچنین امکانات تفریحی مانند باشگاه بیلیارد، سونا و جکوزی بهره میبرد.

آدرس:مشهد, خیابان امام رضا (ع) ,میدان بسیج

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری دبی

جمیرا بیچ یا همان پارک ساحلی جمیرا یکی از زیباترین و پربازدیدترین مناطق توریستی دبی میباشد که به دلیل وجود جاذبه هایی از قبیل جمیرا بیچ رزیدنس، مسجد بزرگ جمیرا و ساحل جمیرا همواره جز اولین انتخاب های گردشگران تور دبی قرار می‍‌گیرد. از آنجایی که این منطقه ساکنینی از اروپا تا مالزی و فیلیپین و ایران را در خود جای داده است، دارای فرهنگی چند ملیتی شده که این خود باعث مضاعف شدن جاذبه های گردشگری این منطقه شده است.پارک ساحل جمیرا دارای ۳ هتل بین المللی مجلل می‌باشد که نام آنها همواره خلاقیت معماری مدرن را در ذهن مسافران تور دبیتداعی می‌کند.امکانات دیگری هم‌چون ۲۰ رستوران بین‌المللی، پارک آبی، کلوپ مخصوص، باشگاه سلامتی، ۵ استخر سونا و ماساژ، زمین تنیس و… آماده بجای گذاشتن بهترین خاطرات سفرتان به تور دبی 94 می‌باشد.این منطقه توریستی داری هتل های بسیار دیگری نیز می‌باشد که امکان دسترسی گردشگران تور دبی از اقشار متوسط را نیز فراهم می‌کند. این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیر خود امکان سفر به دیگر مناطق دبی را از قبیل مراکز بازرگانی، اداری، تفریحی و توریستی را برای گردشگران تور دبی تسهیل میکند.هتل لوکس برج‌العرب که در یک جزیره مصنوعی خلیج فارس قرار گرفته واز زمان ساختش تاکنون شاهکاری در صنعت توریسم خاورمیانه محسوب می‌شود.این هتل که شامل اتاق های تک نفره تا سوئیت های رویال و رنج وسیعی از خدمات رفاهی می‌باشد، پذیرای مهمانان مختلف تور دبی از تمام دنیا به خصوص اروپا می باشد.

 

 

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری مشهور تور دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است که شکوه خاصی دارد. آب نمای برج خلیفه دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه در این محل توریست هایی را در تور لحظه آخری دبی مشاهده می کنید که برای دیدار از آب نما از نقاط دور و نزدیک آمده اند و محو تماشای آن هستند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و هنرمندانه تر آن ها را به دید گردشگران تور دبی می رسانند.منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است.دیدار از این جاذبه را در تور دبی از دست ندهید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای پنج ستاره معروف دبی

 

 

هتل ریتزکارلتن دبی در مرکز مال دبی واقع شده و تا دبی مال و برج الخلیفه فقط ۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 341 اتاق و 3 رستوران، استخر سرپوشیده و همچنین استخر در فضای باز و سالن ورزشی و سونا برای استفاده مهمانان تور دبی می باشد. تمام اتاق های هتل مجهز به امکانات مدرن رفاهی برای آسایش مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94 هستند. فاصله ی هتل تا مرکز تجارت جهانی و فرودگاه بین المللی دبی ۱۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند.این هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيار ويژه اي نظير زمين گلف , فروشگاههای متعدد , صرافی , اتاق جلسه و خدمات زیبایی آرایشگاه به ميهمانان تور دبی ارائه ميدهد.مهمانان تور دبیمی توانند در باغ هتل استراحت کنند و در فعاليت هايي نظير اسکواش، تنيس شرکت کنند.

 

هتل پارک هایت دبی هتلی ساحلی و لوکس، سمبلی از ظرافت و برازندگی است.رستوران این هتل با غذاهایی از سراسر جهان و انواع نوشیدنی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان تور دبی هستند و تجربه های به یاد ماندنی برای مهمانان تور دبی فراهم می‏کنند. امکانات اداری بسیار مدرن که با تسهیلات تفریحی بی‏نظیر کامل شده‏ اند، هتل را به اقامت‌گاهی ایده‌آل برای مهمانان کاری تور دبی و تفریحی بدل کرده‏ اند.این هتل شیک در قلب دبی، در منطقه ه‏ای پر جنب و جوش در کنار باشگاه معروف قایقرانی و گلف کریک دبی (Dubai Creek Golf And Yacht Club) واقع شده است و در تقاطع چندین خیابان اصلی قرار گرفته است طوری‌ که دسترسی مهمانان تور دبی پاییز 94 را به مراکز خرید درجه یک، مناطق تجاری اصلی، پارک‏ها، رستوران و مراکز بانکداری میسر می‏سازد.اتاق‏ها بسیار شیک و باسلیقه چیده شده اند و و بر رود دبی (خور دبی) مشرف‏ می باشند.

 

 

هتل لمریدین دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که با خدمات و امکانات عالی و تعداد زیادی هتل و سوئیت و … با دکوراسیون عالی، امکانات رفاهی خوب و … توریست های تور دبی را راضی نگه داشته است.هتل لمریدین دبی در دسته ی هتل های لوکس دبی به شمار می رود که برای ورزش و بازی نیز می توانید در تور لحظه آخری دبی از زمین های گلف و سایر ورزش های دوست داشتنی این هتل استفاده کنید.برای تغییر ارز خود می توانید با اطمینان از صرافی هتل استفاده کنید.این هتل دارای یک باغ زیباست که برای استراحت عصر گاهی مسافران تور دبی و قدم زدن عالی است.ورزش تنیس در این هتل دارای امکانات عالی است که همه می توانند در تور دبی از آن استفاده کنند. آقایان و بانوان در صورت نیاز می توانند از سالن های آرایشی هتل هم استفاده کنند.از جمله اتاق های ویژه ی این هتل می توان به اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP  اشاره کرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()